امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۰۶:۱۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

راه‌اندازی سیستم نوبت‌دهی اینترنتی در کلینیک‌های تخصصی دهدشت

سید امین یوسفی‌نیا پیش از ظهر امروز در نشست خبری به تشریح اقدامات دو ماه اخیر حوزه درمان شهرستان دهدشت در راستای توسعه طرح تحول سلامت پرداخت و اظهار کرد: در ادامه اجرای این طرح تحول‌ساز کلینیک تخصصی شماره ۲ دهدشت به واحدهای درمانی موجود اضافه شده است. رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت با بیان […]

۱۳۹۳۰۸۲۸۰۰۰۴۶۶_PhotoA

سید امین یوسفی‌نیا پیش از ظهر امروز در نشست خبری به تشریح اقدامات دو ماه اخیر حوزه درمان شهرستان دهدشت در راستای توسعه طرح تحول سلامت پرداخت و اظهار کرد: در ادامه اجرای این طرح تحول‌ساز کلینیک تخصصی شماره ۲ دهدشت به واحدهای درمانی موجود اضافه شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت با بیان اینکه کلینیک تخصصی امام سجاد(ع) جوابگوی ازدحام مراجعه‌کنندگان نبود، تصریح کرد: با هدف ارتقای کیفیت ویزیت و کمک به ارائه خدمات درمانی مطلوب‌تر کلینیک شماره ۲ راه‌‌اندازی و تقسیم‌بندی پزشکان متخصص صورت گرفت.

یوسفی‌نیا ادامه داد: با توجه به ارتباط بین مادران و کودکان و مراجعه همزمان کلینیک تخصصی امام سجاد(ع) به بخش‌های زنان و اطفال اختصاص یافته و دیگر متخصصان در کلینیک شماره ۲ مستقر شدند.

این مسئول با بیان اینکه تکمیل، تجهیز و راه‌اندازی کلینیک جدید یک میلیارد ریال هزینه در بر داشته است، افزود: ۲۲ پزشک در رشته‌های تخصصی به کادر موجود اضافه و در حال خدمات‌دهی است.

به گفته یوسفی‌نیا تعدادی از متخصصان از جمله در رشته عفونی و طب اورژانس برای نخستین بار و پس از سال‌ها احساس نیاز وارد حوزه درمان شهرستان شده‌اند.

رئیس بیمارستان دهدشت متخصصان موجود در کلینیک شماره ۲ را متشکل از ۳ پزشک داخلی، ۳ پزشک طب اورژانس، ۲ متخصص در حوزه زنان و زایمان، ۶ پزشک اطفال و در رشته‌های گوش و حلق و بینی، اعصاب، عفونی، بی‌هوشی، اعصاب و روان و قلب و عروق نیز هر کدام یک متخصص در حال خدمات‌دهی به مراجعه‌کنندگان به کلینیک شماره ۲ دهدشت است.

یوسفی‌نیا خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز شهرستان‌های مجاور به متخصصان پزشکان اطفال، زنان و داخلی دو تا چهار روز در هفته در چرام و لنده حضور خواهند داشت.

یوسفی‌نیا با اشاره به مشکلات نوبت‌دهی این کلینیک و نارضایتی مردم برای گرفتن ویزیت خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده جهت تأمین نرم‌افزار نوبت‌دهی تلفنی و اینترنتی ظرف دو ماه آینده این مشکل برطرف خواهد شد./فارس

منتشر شده در :2014/11/19 - 10:11|شناسه خبر: 1721 9395 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه