امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۲۹:۵۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

گلایه های رئیس شورای شهر قلعه رئیسی از کمبود اعتبارات

رئیس شورای شهر قلعه‌رئیسی گفت: اعتبارات اختصاصی به شهرداری قلعه ‌ئیسی بسیار ناچیز است

راه ملت: شیروان کریمی‌مفرد ظهر امروز در نشست با فرماندار کهگیلویه با شورای شهر قلعه‌رئیسی با بیان اینکه شهر قلعه‌رئیسی پتانسیل ارزشمندی دارد اظهار داشت: ولایت‌مداری و مومن بودن از پتانسیل مردم قلعه‌رئیسی است که مسئولان باید به این امر مهم توجه داشته باشند.

رئیس شورای شهر قلعه‌رئیسی تاکید کرد: همواره حوادث متعددی در جاده دسترسی به قلعه‌رئیسی از سمت دهدشت رخ می‌دهد که نیاز است توجه ویژه‌ای به آن شود.

وی افزود: دغدغه بسیاری از مردم روستاها و شهر جاده ارتباطی دهدشت به قلعه‌رئیسی است که نیاز است توجه ویژه‌ای در این خصوص شود.

کریمی به موضوع روشنایی معابر و برق ورزشگاه قلعه‌رئیسی اشاره و یادآور شد: ورزشگاه قلعه‌رئیسی مدتی بسیار زیادی است که ورزش و جوانان این ورزشگاه را نیمه کاره رها کرد و چندین سال است که این ورزشگاه را ناتمام رها کرد که جوانان بسیاری منتظر ساخت این ورزشگاه هستند که در ماه گذشته مدیرکل ورزش و جوانان قول داد در خصوصی که برق این ورزشگاه برطرف شود کار چمن این ورزشگاه آغاز خواهد شد.

رئیس شورای شهر قلعه‌رئیسی به موضوع روشنایی سطح شهر اشاره و تاکید کرد: نبود روشنایی معابر بعضی از کوچه ها گلایه‌های از سوی مردم به دنبال دارد و در این زمینه امیدواریم مسئولان برق همکاری لازم را داشته باشند و نسبت به برق روستایی ورودی شهر از دیشموک اقداماتی را انجام دهند.

وی در خصوص اشتغال در بین جوانان این منطقه گفت: نبود کارخانه و دانشگاه عواملی هستند تا بسیاری از جوانان این منطقه بیکار باشند و هیچ گونه سرگرمی نداشته باشند.

کریمی با انتقاد از وضعیت اعتبارات اختصاص داده شده به شهرداری ادامه داد: پروژه های عمرانی که در دست اقدام از سوی شهرداری هستند بسیار نیاز به اعتبار دارند که امیدواریم در سال ۹۴ نسبت به افزایش اعتبارات شهرداری قلعه‌رئیسی توجه شود.

منبع: فارس

 

منتشر شده در :2015/11/02 - 03:11|شناسه خبر: 17682 894 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه