امروز :جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۰۵:۵۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

استاندار کهگیلویه وبویراحمد

همه دستگاه‌های استان به فراخور توان خود از صنایع کوچک حمایت کنند

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه در استان محصولات مرغوبی همچون گردو،مرکبات،عسل و ماهی تولید می‌شود، عنوان کرد: ظرفیت‌های صادرات در استان امکان‌سنجی شود

راه ملت: استاندار کهگیلویه وبویراحمد با انتقاد از آمار متناقض جهادکشاورزی،گفت: صادرات کهگیلویه بویراحمد متناسب با ظرفیت‌های استان نیست.
سید موسی خادمی ظهر امروز در هفدهمین نشست شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی که در سالن مدیریت بحران استانداری یاسوج برگزار شد،اظهار داشت: همه دستگاه‌های استان به فراخور توان خود از صنایع کوچک مانند صنایع دستی حمایت کنند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: شهرداری برای اختصاص یک قطعه زمین جهت احداث بازارچه صنایع دستی در شهر یاسوج همکاری کند.

وی بابیان اینکه هنرمندان توانمندی در سطح استان وجود دارد،بیان کرد: ایجاد یک بازارچه سبب بروز خلاقیت و توسعه اقتصادی برای این هنرمندان و مردم استان می‌شود.

خادمی تأکید کرد: مسئولان یک برنامه مدون برای تبیین و مشخص کردن فرصت‌ها،چالش‌ها و ظرفیت‌های استان در زمینه تولید صنایع دستی برای صادرات تدوین کنند.

وی با انتقاد از آمار جهادکشاورزی در زمینه توسعه صادارت،عنوان کرد: جامعه آماری نادرست و متناقض همه را گمراه می‌کند و مانع توسعه و بی‌اعتمادی مردم می‌شود.

خادمی بابیان اینکه ارائه راهکاری افزایش صادارت در استان نیازمند آمار صحیح است،تصریح کرد: جهاد کشاورزی نسبت به ارائه آمار صحیح و سازماندهی شده در زمینه صادرات اقدام کند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه در استان محصولات مرغوبی همچون گردو،مرکبات،عسل و ماهی تولید می‌شود، عنوان کرد: ظرفیت‌های صادرات در استان امکان‌سنجی شود.

منبع: تسنیم

منتشر شده در :2015/11/07 - 04:11|شناسه خبر: 17918 525 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه