امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۲۴:۳۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اهدا عضو کودک چرامی به سه نفر جان دوباره بخشید

اهدای اعضای کودک ۱۹ ماهه چرامی به عنوان کوچک ترین اهداء کننده عضو دراستان کهگیلویه و بویراحمد لذت زندگی را به سه بیمار هدیه داد

اهدای اعضای کودک ۱۹ ماهه چرامی به عنوان کوچک ترین اهداء کننده عضو دراستان کهگیلویه و بویراحمد لذت زندگی را به سه بیمار هدیه داد
راه ملت: به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: اعضاء بدن زنده یاد ‘ شایان روان’ کودک ۱۹ ماهه اهل روستای تاوه سپید سادات سرفاریاب شهرستان چرام با رضایت کامل پدر، مادر و بستگان اهدا شد.
دکتر پرویز یزدان پناه افزود: کبد و قرنیه های این کودک ۱۹ ماهه که در اثر تشنج دچار آسیب مغزی وبه دنبال آن مرگ مغزی شده بود، در اقدامی خداپسندانه با رضایت خانواده اش به سه بیمار نیازمند اهدا شد.
وی تصریح کرد: پس از ابراز رضایت خانواده این کودک، تیم جراحی پیوند اعضاء شیراز در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت حضور یافته و اعضاء این نونهال را پس از خارج کردن از بدن بیمار به بیمارستان نمازی شیراز انتقال داده و به بیماران نیازمند پیوند داده شد.
یزدان پناه یادآور شد: با اهدای اعضای بدن این نونهال مرگ مغزی، شمار اهدا کنندگان اعضا در استان در سال جاری به ۲۲ نفر رسید.
وی ضمن قدردانی از عمل خیرخواهانه خانواده این کودک معصوم، گفت: بیش از ۹۰درصد از بیماران مرگ مغزی کهگیلویه و بویراحمدی اعضای بدن خود را اهدا می کنند.

منتشر شده در :2015/11/08 - 12:11|شناسه خبر: 17956 807 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه