امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۲۶:۰۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دستور مستقیم فرماندار بویراحمد برای جمع کردن طومار جامعه دانشجویی استان+تصویر

مجمع فعالین دانشگاهی با تهیه تومار و جمع آوری امضاء خشم خود را از حضور فتنه گران عاشورای ۸۸ در یاسوج اعلام کردند و به حمایت از حرکت انقلابی دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج پرداختند.

به گزارش راه ملت و به نقل از سایت مردم استان، مجمع فعالین دانشگاهی با تهیه طومار و جمع آوری امضاء خشم خود را از حضور فتنه گران عاشورای ۸۸ در یاسوج اعلام کردند و به حمایت از حرکت انقلابی دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج پرداختند.

یکی از مسئولین تهیه طومار گفت:‌ بیانیه ما در رابطه با روشنگری مردم استان و تبدیل نشدن شهرمان به حیاط خلوت فتنه گران بود، ولی متاسفانه آقای نظری فرماندار شهر یاسوج پس از حضور در مصلی و خواندن متن بیانیه به یکی از نیرو های خود دستور جمع آوری طومار را داد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

فتنه ها را باید با روشنگری خاموش کرد. هرجا روشنگری باشد فتنه انگیز دستش کوتاه می شود، امام خامنه ای

نظر به اتفاقات پیش آمده اخیر در فضای دانشگاهی استان و پیامد های منفی آن در سطح جامعه که براثر دعوت یکی از محکومین فتنه ۸۸صورت گرفت. و با توجه به شرایط فرهنگی و سیاسی و اجتماعی استان و همچنین سوء استفاده های جریانات سیاسی از قشر دانشجو برای رسیدن به اهداف شخصی با توجه به مصوبه شورای عالی امنیت ملی دانشجویان انقلابی از تمامی مسئولین شاخص استانی خواستارن نسبت به آرام کردن جو دانشگاه ها و همچنین هوشیاری بر عدم چنین حوادثی اقدامات لازم را ترتیب دهند و از این تاریخ به هیچ عنوان اجازه ورود مجرمان و فعالان فتنه ۸۸ را که مخالفان خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی می باشد به استان کهگیلویه و بویراحمد ندهند تا شهر یاسوج که امروز به حیاط خلوت فتنه و مخالفان نظام مبدل گشته است به شکل انقلابی و همیشگی خود برگردد.

۰۲

منتشر شده در :2015/12/04 - 04:12|شناسه خبر: 19420 772 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه