امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۳۲:۴۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

البرز محمدخانی رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد شد

هفدهمین جلسه شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور انتخابات هیئت رئیسه جدید این شورا برگزار شد که در این جلسه با رأی اعضا البرز محمدخانی به عنوان رئیس و جعفر کرمیان به عنوان نائب رئیس به مدت یکسال انتخاب شدند

راه ملت: عصر امروز جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و در این جلسه البرز محمدخانی با کسب هشت رأی به عنوان رئیس این شورا انتخاب شد.

بر اساس این گزارش، هفدهمین جلسه شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور انتخابات هیئت رئیسه جدید این شورا برگزار شد که در این جلسه با رأی اعضا البرز محمدخانی به عنوان رئیس و جعفر کرمیان به عنوان نائب رئیس به مدت یکسال انتخاب شدند.

حجت‌الله دبیقی رئیس سابق شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با تبریک روز دانشجو و تسلیت رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت حضرت امام رضا(ع)، اظهار کرد: روز دانشجو، روز تحول‌خواهی، نواندیشی و کانون مبارزه با استبداد است.

دبیقی در ادامه به عملکرد یکساله خود در شورای اسلامی استان اشاره کرد و گفت: در مدت مسئولیتم اعتدال را در رفتار و گفتارم رعایت و همواره در چارچوب قانون حرکت کردم.

محمدخانی رئیس جدید شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه با بیان اینکه برگزاری جلسات بی‌نتیجه دردی از مشکلات شوراها و مردم برطرف نخواهد کرد، گفت: اعضای شوراهای اسلامی استان برای فرصتی را که مردم در اختیار آنها قرار داده‌ است، ارزش قائل شوند.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود اعضای شوراهای اسلامی با احساس مسئولیت بیشتری پیگیر مشکلات مختلف مردم باشند.
رئیس جدید شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: منتظر نقدها و بیان دیدگاه‌های تمامی اعضای شوراهای اسلامی سراسر استان، نخبگان و فرهیختگان استان در ارائه بهتر خدمات رفاهی به مردم هستم.

بنابر این گزارش، در پایان همچنین بر اساس انتخاب اعضا، محبوبه رضایی و امان‌الله جیره‌نژاد به عنوان منشی اول و دوم معرفی شوند./فارس

 

منتشر شده در :2015/12/09 - 12:12|شناسه خبر: 19729 666 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه