امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۴۶:۱۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امام جمعه قلعه رئیسی

امت انقلابی منتظر اعدام سران فتنه هستند

امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه حرکت سران فتنه طلب ناحق بود عنوان کرد: مطالبه ناحق در برابر نظام عدل می‌شود بغی؛ ولی فقیه در ۲۹خرداد در نماز جمعه دعوت به‌حق نمودند اگر اشکالی دارید از طریق قانون پیگیری کنید

راه ملت: حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی عصر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت ۹دی با گرامیداشت این روز اظهار داشت: بصیرت یک مسئله اساسی و لازم بصیرت به معنای شناخت زمان، شناخت نیاز، شناخت اولویت، شناخت دشمن و دوست و شناخت وسیله برای مقابله با دشمن است.

امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه علت لغزیدن خیلی‌ها در فتنه ۸۸ نداشتن بصیرت بود تأکید کرد: در امتحان سال ۸۸ مردم قبول شدند اما بعضی از خواص سابقه‌دار مردود شدند؛ گناه بزرگ فتنه گران این‌که به فرضی که پذیریم شبهه‌ای که در ذهنشان بود آن را به چالش برای نظام تبدیل کرده‌اند اما مردم ما که به‌حق بهتر از مردم عصر رسول الله و امیرالمؤمنین هستند در ۹دی ۸۸ با بصیرت مثال‌زدنی به میدان آمدند.

وی افزود: روز ۹دی سال ۸۸ مظهری از هویت و ماهیت انقلاب و روح دیانت حاکم بر ۹دی بود.

صلواتی با بیان اینکه ما در عالم چهار ولایت داریم بیان کرد: ولایت خدا که به رسول خدا منتقل‌ شده است، ولایت رسول الله که به امیرالمؤمنین(ع) و اهل‌بیت و امام عصر(عج) منتقل‌شده است که در این زمان ولایت امام عصر(عج) به ولی فقیه منتقل‌شده است.

خطیب جمعه قلعه رئیسی گفت: امروز که ما دسترسی به امام زمان(عج) نداریم اجرای امامت امام عصر(عج) به عهده ولایت فقیه است یعنی امام عصر(عج) ولی فقیه را حجت خودشان معرفی کردند هرکس امروز ولایت فقیه را نپذیرد در واقع ولایت امام زمان(عج) را نپذیرفته و به تبع آن از ولایت رسول الله و ولایت خدا دوری کرده است.

وی با بیان اینکه اصل ولایت فقیه همان اصل امامت است یادآور شد: طبق آیات شریفه سوره مائده و حدیث امام عصر ولایت فقیه حجت خداست و حزب‌الله در روی کره زمین امروز کسی است که ولایت و رهبری ولایت فقیه که بفرموده امام راحل ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است را پذیرفته باشد این شاخصه اصلی حزب‌الله است.

امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه اذعان داشت: طبق سوره مجادله خداوند می‌فرماید آگاه باش که حزب شیطان همان زیان کارانند بدون تردید کسانی که باخدا و رسولش دشمنی می کنند و مخالفت می کنند آنها در زمره خوارترین افرادند.

وی خاطرنشان کرد: قرآن می‌گوید حزب شیطان آن مردمی هستند که شیطان آنها را از پشت سر فرماندهی می‌کند و به هر سمتی که می‌خواهد می‌برد امام راحل فرمودند شیطان بزرگ آمریکاست پس خائنانیی که آمریکا آنها را از پشت سر هدایت می‌کند حزب شیطان هستند و در این آیه شاخصه حزب شیطان را مشخص کرده کسانیکه باخدا و رسول خدا دشمنی می کنند و مخالفت می‌کند.

امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه مخالفت با فرمان ولی فقیه و دشمنی با ولایت در فتنه ۸۸دشمنی و مخالفت با مظهر رسول الله است تبیین کرد: چون ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است و ولی فقیه منحصر به فرد در زمان ما مقام معظم رهبری است حزب شیطان دشمن رهبرند و هرکس به هر عنوان در صف دشمنان رهبر باشد به نص قرآن حزب الشیطان است لذا فتنه ۸۸جنگ حزب‌الله و حزب شیطان بود.

صلواتی در ادامه اضافه کرد: سران فتنه بستر گستر اعمال و خواسته‌های حزب شیطان بودند سران فتنه از ” بغی” شروع کردند و به محاربه رساندند.

وی گفت: آغاز کارشان یعنی عدم تبعیت از ولی فقیه و ایستادن در مقابل فرمان ولی فقیه این بغی بود در سوره شورای آیه ۴۲ خداوند می‌فرماید راه ملامت و سرزنش تنها بر کسانی است که به مردم ظلم می کنند و در زمین به ناحق سر به طغیان می دارند این‌ها هستند که بر ایشان عذاب دردناکی است.

امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه حرکت سران فتنه طلب ناحق بود عنوان کرد: مطالبه ناحق در برابر نظام عدل می‌شود بغی؛ ولی فقیه در ۲۹خرداد در نماز جمعه دعوت به‌حق نمودند اگر اشکالی دارید از طریق قانون پیگیری کنید.

صلواتی افزود: این بغی سران فتنه بستر را آماده کرد تا جریان الحاد و کفر و منافقین به میدان آمده‌اند در روز عاشورا به محاربه انجامید شعار فتنه گران شعار منافقان بود امام فرموده منافقین محارب هستند و کسانیکه با منافقین همراهی کنند آنها هم ملحق به منافقین هستند لذا حکم محاربه در شرع مقدس اسلام مشخص است و قطع یقین جرم سران فتنه اعدام است.

وی با بیان اینکه امروز از لطف و مهر و محبت نظام و مردم برخورد دارند و امیدواریم توبه کنند و برگردند اذعان داشت: اگر هم کماکان بر لج و لجاجت خویش ادامه می‌دهند انشا‌الله قوه قضائیه نظام که نشان داد ترس و ابایی ندارد امیدواریم روزی سران فتنه را به محاکمه بکشاند و ظلم و خسارت‌هایی که به نظام و مردم تحمیل شد از گردن این‌ها بیرون بکشند و آنها را به اشد مجازات برسانند.

امامت جمعه قلعه رئیسی در پایان گفت: امت انقلابی و دلداده به راه امام و رهبر کماکان منتظر اعدام سران فتنه است.

منبع: فارس

 

منتشر شده در :2015/12/30 - 02:12|شناسه خبر: 21190 696 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه