امروز :جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۳۳:۰۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پلمپ شش مرکز عرضه مواد غذایی در شهرستان بویراحمد

کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان بویر احمد گفت: شش مرکز عرضه مواد غذایی در این شهرستان به دلیل تخلفات بهداشتی و عرضه مواد دخانی پلمپ شدند.

کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان بویر احمد گفت: شش مرکز عرضه مواد غذایی در این شهرستان به دلیل تخلفات بهداشتی و عرضه مواد دخانی پلمپ شدند.

راه ملت، به نقل از مهر، رضا انصاری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در بررسیهای انجام شده از این اماکن مشخص شد که با جعل کارت تندرستی و عرضه مواد دخانی مانند قلیان از قانون تخطی کرده اند.

وی با بیان اینکه مصرف دخانیات در بین جوانان رواج زیادی یافته است، اظهار داشت: ارائه دخانیات در مراکز عرضه مواد غذایی سلامت مردم را به خطر انداخته و باید به صورت جدی با متخلفان برخورد شود.

انصاری بازدیدهای انجام شده را از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی واقع در جاده یاسوج،  بابا میدان عنوان کرد و افزود: بازدید از این مراکز با حضورکارشناسان نظارت بر اماکن عمومی، نماینده دادستان، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردگشگری، یگان امداد و بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت استان و شهرستان بویر احمد انجام شد و بعد از پلمپ این واحدها پرونده برای طی مراحل قانونی به دادگاه ارسال شد.

این کارشناس بهداشت محیط با تاکید بر رعایت بهداشت در مراکز عرضه مواد غذایی تصریح کرد: در صورت مشاهده هرنوع تخلفی که سلامت جامعه و شهروندان را به خطر بیاندازد با متخلفان به شدت برخورد و پلمپ واحد مربوطه را به دنبال دارد.

انصاری از مردم خواست که در صورت مشاهده هر نوع تخلفی به کارشناسان نظارت بر مراکز عمومی گزارش داده و هیچ خدماتی را از این اماکن دریافت نکنند.

منتشر شده در :2016/01/31 - 10:01|شناسه خبر: 22219 630 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه