امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۴۷:۵۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

برگزاری مراسم عزاداری دهه اول فاطمیه در دانشگاه یاسوج

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم عزاداری دهه اول فاطمیه در دانشگاه یاسوج با سخنرانی آیت‌الله ملک‌حسینی برگزار می‌شود.

راه ملت به نقل از روابط عمومی دانشگاه یاسوج، مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مراسم عزاداری دهه اول فاطمیه خبر داد و گفت: با توجه به استقبال گسترده دانشگاهیان از برنامه باشکوه هیئت جامع دانشگاهی در دهه محرم و با توجه به درخواست‌های مکرر جامعه دانشگاهی و مسئولان دانشگاه‌ها این هیئت در دهه اول فاطمیه نیز خیمه عزا برپا می‌کند.

حجت‌الاسلام قاسم مقدم افزود: جلسات برنامه‌ریزی مراسم فاطمیه هیئت جامع دانشگاهی با حضور و همراهی تشکل‌های دانشجویی، هیئت‌های دانشگاه‌ها، مدیران فرهنگی و مسئولان دانشگاه‌ها برگزار شد و طبق تصمیم اعضای شورای مرکزی هیئت امسال دانشگاه یاسوج میزبان این مراسم خواهد بود.

 مسئول استانی دفاتر نهاد رهبری با بیان اینکه هیئت جامع دانشگاهی توان بالایی در ایجاد هم‌افزایی میان دانشگاهیان استان دارد، اظهار داشت: همکاری و همراهی همه دانشگاه‌ها در برنامه‌ریزی‌ها و حضور در تمام مراحل کار ستودنی است و این همکاری‌ها زمینه تقویت کار گروهی و تیمی در میان جامعه دانشگاهی خواهد شد.

مقدم در پایان با بیان اینکه این مراسم به مدت چهار شب برگزار می‌شود، گفت: آغاز مراسم از شنبه یکم اسفند ساعت ۱۹:۳۰ خواهد بود و حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی، حجت‌الاسلام حسینی‌صدر و حجت‌الاسلام اندرزیان سخنرانان این مراسم خواهند بود.

 

منتشر شده در :2016/02/17 - 01:02|شناسه خبر: 23498 649 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه