امروز :جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۴۷:۴۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مخالفان من هنوز مجلس نرفته و کاره ای نشده اند مردم را تهدید می کنند + تصاویر

نطق انتخاباتی تاجگردون،کاندیدای دهمین دوره انتخابات در حوزه گچساران و باشت در شهرستان گچساران برگزار شد.

نطق انتخاباتی تاجگردون،کاندیدای دهمین دوره انتخابات در حوزه گچساران و باشت در شهرستان گچساران برگزار شد.
راه ملت: بیش از ده هزار نفر از حامیان تاجگردون،در نطق سخنرانی وی حضور داشتند و ترافیک سنگینی در محل برگزاری سخنرانی برقرار شد، به گونه ای که خیلی از هواداران این کاندید، ماشین های خود را در دو کیلومتر مانده به جایگاه پارک و با پای پیاده خود را به محل ایراد سخنرانی رساندند.
تاجگردون در نطق سخنرانی خود گفت:
×××چهار سال پیش در این مکان با شما عهد بستم که اگر خداوند توفیق خدمت گزاری به من داد قول دهم در شأن شما مردم گچساران وباشت باشم و با شما عهد پرفریب و نیرنگ نبندم و  باصداقت رفتار کنم و لحظه لحظه زندگی ام را وقف خدمت به شما و اگر باری از دوشتان برنداشتم،باری هم بر دوشتان نگذارم و در طول چهار سال نمایندگی خود هر آنچه در توانم بود برای آبادانی شهرمان به کار بسته ام.
×××به همت دولت خدمت گزار و عنایتی که که به این منطقه داشته اند مفتخرم بگویم اعتبار عمرانی حوزه گچساران و باشت در طول چهار سال حدود ۶ برابر افزایش پیدا کرد و این افزایش با نفت ۱۴۰ دلاری نبود بلکه با عنایت شما و رای شما انجام گرفت تا حقتان ادا شود و امروز گوشه گوشه روستا و شهر تبدیل به یک کارگاهی از طرح های عمرانی شده است.
×××عده ای مطرح می کنند اگر من نماینده نبودم هم  این طرح ها و اعتبارات حاصل می شد یا می گویند این طرح ها از گذشته بوده است پس حتما این اعتبارات را باد آورده است و بدانند من از آنها تشکر می کنم و امروز اگر گاز به باباکلان آمده است  و بسیاری از طرح هایی که مکتوب  و اسناد آنها نیز موجود است انجام گرفته همه از برکات انقلاب و نظامی است که یک آقا بالا سر آن مثل کوه ایستاده و استوار و فرزند حضرت فاطمه(ْس) است و تاجگردون تنها یک ابزار و حلقوم شما مردم عزیز برای احقاق حقتان است.
×××وظیفه دارم به عنوان کاندیدای مجلس و کسی که می خواهد نماینده شما باشد در برابر حقوق ملت ایران و رعایت آن معتقد باشم و اعتقاد دارم انرژی هسته ای حق مسلم ما بوده و خواهد بود و برای حقوق هسته ای خود مقاومت و شهید داده ایم و امروز نیز سربلند مقابل دشمنانمان ایستاده ایم.
آمریکا به عنوان کدخدای غرب نه کدخدای ما تا وقتی که بخواهد همچنان روحیه استکباری خود را با ما و دیگر ملت های مظلوم داشته باشد قطعا هیچ گونه نگاه آشتی نخواهیم داشت و زیر بار استکبار نخواهیم رفت زیرا به پای ارزش های خود خون داده و از هیچ کس و هیچ چیزی برای عزت خودمان بیمی نداریم و برجام را با اعتقاد پذیرفته و راه های نفوذ را خواهیم بست.
×××فکر و عقیده انسان ها چیزی نیست که در بازار مکاره خرید و فروش شود و اندیشه و فکر ذاتی است،اصلاح طلبی و اصولگرایی یک تفکری است برای اینکه بتوانبم راه بهتر زندگی کردن و راه نهایی انسان را ورق بزنیم،اصلاح طلبی یک فکر،راه و یک حرکت رو به جلو است،اصلاح طلبی باید بتواند همگام جامعه و ارزش های مقدس نظام حرکت کند،اصلاح طلبی محیط مفرحی است که باید همگان در این محیط بتوانند زندگی کنند.
اصلاح طلبی و اصولگرایی محل دعوا و تهدید کردن زندگی مردم نیست بلکه یک معیار است،اصلاح طلبی که بخواهد پیاده کننده نسخه های غرب باشد و هرکسی بخواهد به نام اصلاح طلبی نسخه های غرب و دشمنان این نظام را پیاده کند اصلاح طلب نیست بلکه دشمن تفکر اصلاح طلبی است.
ما خودمان باید برای اصلاح خودمان به نتیجه برسیم و این مردم هستند که تایید و انتخاب می کنند چون به دنبال تغییر هستند،نظریه تغییر بیانگر این است که ملت ایران به دنبال تایین روش هایی برای زندگی بهتر هستند و منافاتی با اصول و ارزش های نظام و ولایت ندارد زیرا قانون اساسی ما به مردم اجازه انتخاب داده است.
×××خوشحال هستم که شهر و حوزه انتخابیه من در این دور از انتخابات کاسه اصلاح طلبی و اصولگرایی را بر می چینند و خوشحالم که تلاش من و همت مردم اصلاح طلب و اصولگرا مسیری را باز کرد که بازیچه دعوای کاسبان این گروه و آن گروه نشوند و عزت خود را عزت ایران بدانیم.
من یک اصلاح طلبی هستم که ارزش های خود را از انقلاب کسب کرده ام و یک اصلاح طلبی هستم که خود را مدیون انقلاب،نظام و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری می دانم.
من اعتقاد دارم که در مسیر پیش روی نسبت به بسیاری از اصولگراهایی که ساز اصولگرایی می زنند پایبند تر به اصول ها و ارزش ها و رهبری هستم و اعتقاد راسخ دارم که کسانی که این گونه ادعا دارند کاسبان یک کاسه دیگر هستند.
من معتقد به قانون ملت ایران هستم و اگر کوچکترین تعدی به این سرزمین و حقوق مردمانش صورت گیرد حتما سؤال کننده از این تضییع حق خواهم بود و اعتقاد دارم بالاترین رکن سیاست،صداقت است و تمام چیزی که می تواند اهریمن و مشکلات را نابود کند صداقت است و صداقت بر سیاست اولی است.
×××عهد بسته بودم در گچساران نوع نگاه به نماینده را عوض کنم و در تهران نیز فضیلت های این مردم را در مجلس شورای اسلامی نشان دهم،سعی کردم جایگاهی که در شان شما باشد را بدست آورم که خوشبختانه در مهمترین کمیسیون ها عضوگردیدم که با دعای خیر شما توانستم به قول و عهد خود وفا کنم.در مهمترین مذاکرات بین المللی و تصمیم در مذاکرات نقش و حضوری مؤثر داشتم و در همه جا با افتخار گفته ام که نماینده استان محروم و فقیر کهگیلویه و بویراحمد هستم.
در مرکز استان گفته ام و پذیرفته اند که کهگیلویه و بویراحمد بدون گچساران و نیروهای انسانی و شایسته گچساران معنایی ندارد و بی معنی است و توانستم از سهم ۲ درصد نفت و گاز که یک سوم متعلق به این شهر بود را  تحکم بخشم و نگذارم حق گچساران تضییع شود.امروز از گزدنه های سخت عبور کرده ایم و زیرساخت ها آماده و در حال آماده شدن هستند.
×××بار دیگر خود را در انتخابات حاضر کردم تا بگویم که برای ادای حقمان هنوز کار داریم و کارهای نیمه تمام زیادی مانده است و از پتانسیل های خدادادی این منطقه هنوز استفاده کامل نشده است که در دوره چهار ساله دوم نمایندگی ام تلاش می کنم در بخش کشاورزی با آبیاری حدود ۱۱ تا ۱۲ هزار هکتار از زمین های قابل کشت گچساران و باشت حدود هفت هزار شغل ایجاد کنم تا روستاها و مردمم ثروتمند شوند و دست جلوی کسی دراز نکنند.
×××آن کسی که می گوید متخصص پتروشیمی است و می تواند پالایشگاه بسازد بداند تنها متخصص نوشتن هستی و تو که نمی دانی میلیارد چندتا صفر دراد اگر می توانی پالایشگاه بساز،برای ساختن پالایشگاه که نباید حتما نماینده باشیع اینکار را انجام بده تا خودم شما را بر روی دوشم بزارم.
×××پتروشیمی گچساران که از سال ۸۴ ۱۳ کلنگ خورد،روند ساخت آن مدتها تعطیل بود اما در دوره من حتی یک روز هم تعطیل نشد و کار را ادامه خواهیم داد تا ظرفیتهای پتروشیمی گچساران شکوفا شود و بتوانیم در پایین دست پتروشیمی اتیلن را رونق دهیم.
کسانی که ۲۰ سال حاکمیت شهر در دستشان بود و هزاران بیکاری که الان وجود دارد بخاطر کوتاهی و کار نکردن آنها بوده است که امروز به دلیل کوتاهی آنها این مشکلات بر دوش من افتاده است که چوب کم کاری آنها را امروز این جوانان بیکار می خورند.
×××مردم گچساران و باشت فرق خادم و غیر خادم و غلام و غیر غلام،نوکر و خان را می دانند و من غلام و نوکر مردم گچساران و باشت هستم.مردم مارا انتخاب نکرده اند که به فکر خود باشیم و برای خود کار کنیم بلکه ما انتخاب شده ایم که برای مرد کار کنیم و گره از مشکلات آنها وا کنیم.
به منتقدین خود می گویم که در ۲۰ سال حاکمیت خود چکار کرده اید؟آیا آب جاری شهر را نگه داشته اید؟از نفت صد ساله این شهر سهم خوراک گرفته اید؟بیکاری را حل کرده اید؟حالا بگذارید آن روستایی گاز و سنگ فرش و نور روشنایی ببیند و انشالله در چهار سال آینده همانطور که در ابتدای سال اینده جشن گاز دار شدن همه روستاها را برگزار خواهیم کرد جشن سرسبز آبیاری تمامی زمین های قابل کشت را نیز برگزار خواهیم کرد.
×××تحریم ها رفع شده اند و در طول چهار سال آینده با همان توان و تلاش کوشش می کنم صحنه گچساران و باشت تبدیل به صحنه اشتغالزایی شود و اگر پنج طرح سرمایه گذاری در ایران کلنگ بخورد یکی از این طرح ها در منطقه گچساران و باشت باشد.
به عوان نوکر شما مردم شریف اجازه نخواهم داد و اجازه ندهید موتور پیشرفت گچساران و باشت خاموش شود.
×××عده ای می گویند تاجگردون عاشق حضور یافتن در تلویزیون است،تاجگردون انقلابی نیست،تاجگردون ضد ولایت فقیه است،می گویند چرا با طوایف جلسه می گذارید؟ در جواب آنها می گویم من از آن دست نماینده هایی هستم که به گواه خبرنگاران پارلمان اهل مصاحبه نیستم و در تلویزیون هم از هر پنج برنامه یک برنامه بیشتر نمی روم و اگر صداسیما من را به عنوان تحلیل گر قبول نداشت از من دعوت نمی کرد و چرا حسد می ورزید؟،باید بگویم من در زمان انقلاب نوجوان ۱۲ ساله ای بیش نبودم که عاشق امام و رفتن شاه بودم و  انقلاب کردن مهم است اما انقلابی ماندن مهمتر است و مثل بعضی جبهه نرفته های پر مدعی که این روزها طوری از جبهه می گویند که ماها که جبهه رفته ایم گاهی شک می کنیم که آنجای که ما رفته ایم جبهه بوده است،من را از ارزشها،جبهه ها،بسیج جدا نکنید من متعلق به این ارزش ها هستم.
کجا در ۲۵ سال خدمت من یک لحظه از حدود ارزش ها غفلت کردم؟هیچگاه به خود اجازه نداده ام که جلوتر از رهبری حرف بزنم یا حرکت کنم و کسانی که این روزها جلوتر از رهبری گام بر می دارند بدانند له خواهند شد.وقتی مجاری قانونی تاجگردون را برای انقلاب و مملکت نیروی ارزشی می دانند شما که باشید که فقط توهین می کنید؟
می گویند تاجگردون وکیل الدوله است اما بدانید من گردن آن دولتی که بخواهد حقوق ملت ایران را نادیده بگیرد و کوتاهی کند چه دولت خاتمی چه احمدی نژاد و چه هاشمی و روحانی باشد را با کمک مردم میشکنم و جلوی آنها خواهم ایستاد.
×××مخالفان من هنوز مجلس نرفته و کاره ای نشده اند مردم را تهدید می کنند که دهنتان را با بتن پر می کنیم اما من شعارم بتن کردن دهان مخالفم نیست شعار من زنده باد مخالف من است.
دوست دارم رقیبم حرف بزند نه رفقای رقیبم که پشت تریبون فقط توهین کردن بلد هستند،من مترسک نیستم که کلاغ بترسانم یا هروقت خواستند اینجا و آنجا جابه جایم کنند بلکه من میرشکار این ملت هستم که نه تنها تو بلکه غرب و هر اهریمنی از سلاح من بترسند،من هم زبانان خود را که به من رای نداده اند را خائن نمی دانم و امروز نیز می گویم با عقیده و فکر رای دهید و اصلح بودن را مبنا قرار دهید.
من خودم حرف می زنم و هرچه می گویم را خود نوشته ام،کسی به من امر و نهی نمی کند، نماینده باد خودش حرف بزند و در مجلس خودش نطق انجام دهد و پیگیر حق و حقوق مردم باشد،من رفیقم برایم حرف نمی زند بلکه خودم حرفمی زنم چرا نمی آیی مناظره کنی؟چرا خودت عیبهای من را نمی گویی؟
رقیبم گفته است هنوز حرف نزده ام ترسیدی،تو حرف بزن بزارمن از ترس به خود بلرزم.
×××من رای مردم را با هیچ چیزی معامله نمی کنم و جبهه مقابل من،کسانی که توهین می کنند کسانی هستند که زمین خواری و پست و رانت می خواستند که به در بسته تاجگردون خورده اند و آن کسی که فکر می کند سرهنگ بودن یعنی بستن و بتن کردن دهان مخالف، بداند سرهنگ بودن قپه عزت ،خدمت،صداقت و شهادت است.
×××بار دیگر امروز با شما عهد میبندم که برای رویش جوانه ساقه ها بارانی زلال باشم و عهد می بندم که با رای پاک شما اگر بار دیگرانتخاب شدم بتوانم خدمت گزاری صدیق برای شما باشم و از جوان ها می خواهم تحت تاثیر هیجانات انتخاباتی قرار نگیرند و به کسی توهین با برخوردی نداشته باشند و خود و احساساتشان را کنترل کنند.

گزارش از احسان دری

photo_2016-02-22_23-00-14 photo_2016-02-22_23-00-30 photo_2016-02-22_23-00-33 photo_2016-02-22_23-00-40 photo_2016-02-22_23-00-44 photo_2016-02-22_23-00-51 photo_2016-02-22_23-01-03 photo_2016-02-22_23-01-06 photo_2016-02-22_23-01-09 photo_2016-02-22_23-01-11 photo_2016-02-22_23-01-20 photo_2016-02-22_23-01-23

photo_2016-02-22_23-01-32

photo_2016-02-22_23-01-35

photo_2016-02-22_23-01-39

photo_2016-02-22_23-01-42 photo_2016-02-22_23-01-47 photo_2016-02-22_23-01-50

photo_2016-02-22_23-01-53

photo_2016-02-22_23-02-20

photo_2016-02-22_23-09-16

photo_2016-02-22_23-09-30 photo_2016-02-22_23-09-35

منتشر شده در :2016/02/22 - 11:02|شناسه خبر: 23980 882 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه