امروز :جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۱۸:۴۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پرداخت تسهیلات تا سقف ۱۰ میلیارد تومان برای واحدهای تولیدی فعال کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد گفت: واحدهای تولیدی که ظرفیت تولید و یا تنوع محصولات خود را بالا ببرند تا سقف ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات دریافت می‌کنند.

راه ملت: داریوش دیویده عصر امروز در بازدید از بزرگترین واحد صنعتی، تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: واحدهای تولیدی که ظرفیت تولید و یا تنوع محصولات خود را بالا ببرند تا سقف ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات دریافت می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از مجتمع فولاد بویراحمد با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر یکی از مهمترین مشکلات واحدهای تولیدی تامین سرمایه در گردش است که دولت با ارائه برنامه‌های لازم عزم راسخی برای حل این مشکلات دارد.

دیودیده ادامه داد: گاها در اعطای تسهیلات بانکی مشکلاتی میان تولیدکنندگان و بانک‌ها وجود دارد که با حمایت دولت و ارائه راهکارها و دستورالعمل‌های صادره از سوی مقامات عالی دولت تلاش گردیده با برطرف کردن این موانع و مشکلات، صنعتگران بتوانند از حداکثر ظرفیت‌های قانونی برای دریافت تسهیلات استفاده کنند.

وی گفت: تاکنون با حمایت استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در استان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر دستگاه‌های اجرایی استان و تشکیل ستاد تسهیل موانع تولید گام‌های بسیار خوبی در این زمینه برداشته شده است.

وی افزود: صنعت در استان ما سابقه زیادی ندارد و از آنجایی که عمده واحدهای تولیدی، اقتصادی ما با حمایت بانک‌ها و سرمایه‌گذاری سیستم بانکی فعالیت دارند، انتظار داریم نهایت همکاری را با صنعتگران و تولید کنندگان واقعی داشته باشند.

این مسئول ضمن قدردانی از زحمات باقری و تلاش این خانواده بزرگ صنعتی استان که بیش از دو دهه است تمام توان و تلاش خود را در عرصه کار و فعالیت و تولید و ارتقاء سطح صنعت و اشتغال در استان به کار بسته‌اند از خط تولید مجتمع فولاد بویراحمد بازدید و از نزدیک در جریان روند تولید و توسعه طرحهای جانبی این مجموعه صنعتی قرار گرفت./فارس

 

منتشر شده در :2016/04/17 - 05:04|شناسه خبر: 26216 520 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه