امروز :جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۵۸:۵۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آمار خودکشی وطلاق در کهگیلویه وبویراحمد نگران کننده است

میر محمدی به آمار بالای خودکشی وطلاق درکهگیلویه وبویراحمداشاره و بیان کرد:نرخ رشد این آسیب ها در استان روز به روز بیشتر می شود وبرای کنترل و کاهش آن باید همه دستگاه های فرهنگی وارد عمل شوند.

راه ملت: مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به آمار بالای خودکشی وطلاق درکهگیلویه وبویراحمداشاره و بیان کرد:نرخ رشد این آسیب ها در استان روز به روز بیشتر می شود وبرای کنترل و کاهش آن باید همه دستگاه های فرهنگی وارد عمل شوند.

حجت‌الاسلام سید علی‌فتح میرمحمدی ظهر امروز در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران برگزاری مراسم اعتکاف با اشاره به رشد آسیب‌های اجتماعی در سطح کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: جلوگیری از رشد آسیب‌ها و معضلات اجتماعی از دغدغه‌های اصلی مسئولان کشور است.

وی از تشکیل ستاد مدیریت کنترل آسیب‌های اجتماعی در استان خبر داد و اظهار کرد: این ستاد با سه محور در استان تشکیل می‌شود و استاندار ریاست این ستاد را بر عهده دارد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات و آسیب‌های اجتماعی استان گفت: خودکشی، طلاق، اعتیاد و مباحث بی‌بند و باری از آسیب‌های اجتماعی در اولویت استان است که برای جلوگیری از رشد آنها و معضلات کنونی اتاق فکری متشکل از سربازان عرصه فرهنگی و جنگ نرم تشکیل می شود.

میر محمدی به آمار بالای خودکشی وطلاق درکهگیلویه وبویراحمداشاره و بیان کرد:نرخ رشد این آسیب ها در استان روز به روز بیشتر می شود وبرای کنترل و کاهش آن باید همه دستگاه های فرهنگی وارد عمل شوند.

این مسئول توجه به مباحث دینی را مهمترین راه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود: توجه به مباحث دینی و معنوی مهمترین راه کاهش آسیب‌های اجتماعی و مصون ماندن جامعه از تهدیدات است.

میرمحمدی با اشاره به اینکه با وجود توطئه‌های دشمنان هیچ فردی از آسیب‌های اجتماعی در امان نیست، گفت: دشمن از طریق فضای مجازی در تلاش برای از بین بردن اعتقادات دینی مردم است.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد‌: تهاجم فرهنگی، دینی و معنوی از دیگر حربه‌های دشمن است و جوانان نوک پیکان تهاجم دشمنان هستند.

منتشر شده در :2016/04/26 - 11:04|شناسه خبر: 26512 625 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه