امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۵۳:۴۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امام جمعه یاسوج خواستار شد:

برخورد جدی با مدیرانی که حقوق نجومی گرفته اند

برخورد جدی با مدیرانی که حقوق نجومی گرفته اند

امام جمعه یاسوج گفت:نباید در نظام مقدس جمهوری اسلامی حقوق ماهیانه برخی مدیران به اندازه حقوق یک سال کارگر باشد و باید با چنین مدیرانی برخورد قانونی و قاطع شود.

راه ملت:

نماز جمعه این هفته شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در محل مصلای امام خمینی این شهر و با حضور گسترده مردم خداجوی شهر یاسوج به امامت آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی برگزار شد.

امام جمعه یاسوج درابتدای خطبه ها علاوه بر توصیه به تقوا و دوری از معاصی به برجستگی ماه مبارک رمضان در بین دیگرماه های سال اشاره کردوافزود:بعضی از زمان ها و مکان ها برجستگی خاصی دارند از جمله این زمان ها که ارزشمند وباید مورد توجه قرار گیرد شب های قدراست که انسان باید در این شب ها خطا های گذشته راجبران کند.

آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی  با بیان اینکه یکی از مزیت های شب های قدر نزول قرآن  دراین شب ها است ،گفت:در این شب ها مقدرات یکساله انسان رقم می خورد لذا باید ازاین فرصت طلایی استفاده بکنیم.

وی  در خطبه دوم با اشاره به روز ۱۹ رمضان وضربت خوردن امام علی (ع)به بیان ویژگی های شخصیتی ایشان پرداخت و بیان کرد: حتی کسانی که اسلام را قبول ندارند علی (ع) را قبول دارند و در دنیا به اندازه شخصیت ایشان کتاب و مطلب نوشته نشده است.

 

برخورد با مدیرانی که حقوق نجومی می گیرند

 

امام جمعه یاسوج بااشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های مهم حضرت علی(ع) مقابله با تضییع بیت المال بود گفت: نباید در نظام مقدس جمهوری اسلامی حقوق ماهیانه برخی مدیران به اندازه حقوق یک سال کارگر باشد و باید با چنین مدیرانی برخورد قانونی و قاطع شود.

حسینی به تقارن هفتم تیر امسال با سالروز شهادت حضرت علی(ع) اشاره کرد وافزود: این روز بزرگداشت شهدای هفتم تیر است و در چنین روزی آیت‌الله دکتر بهشتی به همراه 72 نفر از یازان باوفایش به شهادت رسیدند.

وی عنوان کرد: شهید بهشتی معمار دستگاه قضایی کشور و از افراد موثر در تدوین قانون اساسی بود که شهادت ایشان حادثه دلخراشی برای کشور و ملت ایران بشمار می‌رود.

امام جمعه یاسوج بیان کرد: قوه قضائیه یکی از متولیان برقراری امنیت، آرامش و عدالت در جامعه است و باید قدردان این تلاش‌ها باشیم.

آل خلیفه بحرین تاوان تعرض به شیخ عیسی قاسم راخواهند داد

حسینی با اشاره به ششم تیر سال 60 سالروز سوء قصد به رهبر معظم انقلاب در دوران ریاست جمهوری ایشان از سوی منافقان گفت: به لطف الهی این سوء قصد نافرجام ماند و رهبر معظم انقلاب پس از ارتحال حضرت امام خمینی(ره) هدایت کشتی انقلاب را برعهده گرفت.

وی گفت:حکومت آل خلیفه بحرین جنایت‌های زیادی را علیه مردم این کشور مرتکب می‌شوند و به تازگی نیز به شیخ عیسی قاسم از روحانیون برجسته کشور تعرض کرده‌اند که به لطف الهی تاوان این کار را پس می‎دهند.

حسینی افزود: آل سعود به‌عنوان دشمن مسلمانان و خائن به دین مبین اسلام در حال ارتکاب جنایت علیه ملت مظلوم یمن هستند و علاوه بر آن از جنایت‌های داعش در سوریه و عراق حمایت می‌کنند

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: جمعه هفته آینده به عنوان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نامگذاری شده که در آن مسلمانان جهان و ملت ایران با شرکت در راهپیمایی گسترده علاوه بر حمایت از ملت مظلوم فلسطین انزجار خود را از رژیم جعلی و نامشروع اسرائیل اعلام می‌کنند.

وی بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه آب مشکلاتی دارد که بخشی از آن ناشی از کمبود بارش در سال‌های اخیر بوده و در چنین شرایطی استفاده از انشعاب‌های غیرمجاز ناپسند است و باید جلوی آن گرفته شود زیرا مشکلاتی را برای تامین آب سایر مشترکان ایجاد می‌کند و باید موضوعاتی شامل صرفه جویی، رعایت اصلاح الگوی مصرف و مصرف بهینه و همچنین پرهیز از اسراف مد نظر مردم استان باشد.

انتهای پیام/ف/م.غ

منتشر شده در :2016/06/24 - 11:06|شناسه خبر: 28292 628 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری صبح زاگرس" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه