امروز :جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۲۱:۵۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تعارف با قانون!!!

جوان مستعد و متخصص ایرانی درخیابان دست فروشی می کند و یا به شغل کاذب می پردازداما ازیک طرف مدیران حقوق های دها وصدها میلیونی می گیرند.

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان راه ملت است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان راه ملت می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

راه ملت: حداد مومنی نصرآباد علیا:

این مطلبی که به لوح و قلم آورده ام زائیده فکری جوانان این مرزبوم است که با هزاران مشقت توانسته اند به درجات عالیه دست یافته و با توجه به کاهش شدید استخدام در طی سه دوران دولت فرقی به نوع حزب و اصول و یا اصلاح نمی کند که منجر به فسادهای اجتماعی جبران ناپذیری ازجمله اعتیادپذیری-فساد اخلاقی-تضعیت و تغییر حالت روحیات منجر به پرخاش گری و در ظلمت قرار گرفتن کتاب و قلم گردیده است.

هرجایی خلاف شرع و قانون باشد بایستی ریشه را قطع کرد.

اما اینها را باید از دولتمردانی پرسید که به جای مقدم شمردن حقوق مردم وپرداختن به مطالبات مردمی در پی تضعیف یکدیگر پرداخته اند.

این جملات منوط به سیر اهداف هر دو دولت می گردد و هدف تخریب نیست بلکه هدف پیگیری مطالبات می باشد. لذا باتوجه به مشکلات اقتصادی و اشتغال، این روزها پروژه فیش حقوقی یه یک سوژه تبدیل شده است.

سوال این است که آیا جوان تحصیلکرده ای که دارد در خیابان شانه خم می کند و به کاری به نسبت پایین تر مشغول است همین برایش کافی نیست که روحش فرسوده باشد پس چرا حقوقش به موقع پرداخت نمی شود ودر مقابل مدیری که بواسطه کارش شان و شخصیت متمایز و قابل احترامش را دارد باید در حقوق هم اینقد بطور فاحش اختلاف وجود داشته باشد.

جوان مستعد و متخصص ایرانی درخیابان دست فروشی می کند و یا به شغل کاذب می پردازداما ازیک طرف مدیران حقوق های دها وصدها میلیونی می گیرند.

حسب گفتار مقام معظم رهبری حقوقهای نجومی، هجوم به ارزش‌هاست و باید با این موارد برخورد شودچرا هنوز اقدامی صورت نگرفته است؟؟؟!!!آیا شیوه ی قانون گذاری این است؟؟آیا این تعارف با قانون نیست!!!. .

منتشر شده در :2016/06/26 - 06:06|شناسه خبر: 28363 856 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه