امروز :جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۱۳:۱۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

به قلم اسمائیل وارثی: نقدی بر مطلب «فرق است که خود رجایی باشی یا اینکه توهم رجایی بودن را در ذهن خویش ایجاد نمایی»

جناب دولتخواه شعار رجایی زمان رو مردم روی ایشان گذاشتند چرا دوستان شما که این همه از شهید رجایی عزیز تعریف و تمجید می کنند هیچ تمایلی به اینکه ساده زیستی ایشان رو الگو قرار بدهند ندارند و جای استفاده از موتور سیکلت در کارخانه و بین کارگران هم با اتومبیل ضد گلوله تردد می کنند.

اسمائیل وارثی

راه ملت؛

مطلبی با عنوان ” فرق است که خود رجایی باشی یا اینکه توهم رجایی بودن را در ذهن خویش ایجاد نمایی” در پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپورمنتشر گردید که لازم دیدم جهت تنویر افکار خوانندگان محترم توضیحاتی در این خصوص ارائه نمایم.

سلام خدمت جناب دولتخواه برادر گرامی در مورد وزارت، مولا علی(ع) درنهج البلاغه می فرماید یک فرماندار باید علم و صداقت وسادگی داشته باشد وبا مردم خود را یکی بداند وتمام توانش را برای قشر ضعیف ومحروم و تلاش برای عدالت و برابری باشد اگر با دیدی بی طرف به احمدی نژاد نگاه کنیم واقعا شعارش همین بوده و تا حدود ۹۰درصدی هم به شعارش عمل کرد مثل مسکن مهر که خیلی از جوانان  ومردم صاحب خانه شدند و دادن وام های کم درصد برای رونق کار و اشتغال اگر ما به قبل از سال ۸۴برگردیم خیلی از مردم زندگی فقیرانه ای داشتن بدون ماشین بدون خونه بدون گوشی بدون وسایل ساده ای مثل تلویزیون و این نشان دهنده  رشد قشر فقیر بود نوع برخورد احمدی نژاد و وزرایش را باید قشر ضعیف و کسانی که خواهان عدالت هستند بیان کنند نه کسانی که از احمدی نژاد ضربه خورده اند با توجه به اینکه خواهان برتری بر دیگران بودند از گرانی ماشین هفت میلیون تومانی گفتید درصورتی که افزایش قیمت ماشین از رانت خواری و نظام بانک داری ربایی است که بیشتر این پول به حساب این عده می رود وگرنه قیمت پراید تو دست مدیران خودرو است چرا تو این دولت متوقف نشد ال نود ۲۸میلیونی تا ۴۲میلیون رفت شما ناراحت نشدید؟؟؟؟توفتنه ننگین وناجوانمردانه ۸۸ که آن همه صدمه به کشور وارد شد و به قول رهبری عزیز کشور را تا لبه پرتگاه بردند و باعث تحریم های فلج کننده شدن شما ناراحت نشدید؟؟؟ هر چند انتقاداتی هم به ایشون وارد است……..
جناب دولتخواه در بزرگی و عظمت و خدمت و پاکدستی و ساده زیستی شهید رجایی هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد و قطعا دارای چنین ویژگی هایی بودند که خداوند به ایشان مزد شهادت رو دادند. اما جناب دولتخواه این شهید بزرگوار در دورانی ساده زیست بودند که کاخ نشینان امروز هم در آن ایام کوخ نشین بودند و امروز به لطف دلارهای بادآورده و رانت های عظیم و……..از خوی کوخ نشینی به کاخ نشینی رسیدند و تنها مسئول ارشد نظام جمهوری اسلامی بعد از مقام معظم رهبری که هم قبل و بعد از ریاستش نه تغییری در سبک زندگی خود و خانواده اش بوجود نیامد و قطعا به همین دلیل بود که ملت ایشان را رجایی زمان میدانند.

قطعا اگر شهید رجایی به جای ۱ ماه ۸ سال ریاست جمهوری بود جوخه های ترور سید گریان ایشان را بدلیل قطع شدن دستشان از بیت المال چنان ترور شخصیت می کردند که این روزها نسبت به دکتر احمدی نژاد انجام میدادند.

در زمان شهید رجایی کسی از فرزندان مسئولین مملکتی به خارج تماس نمی گرفت و التماس برای تحریم ها کنند، شکست خوردگان انتخاباتی نامه های اصرار به تحریم نمی نوشتند که مستندات همه آنها موجود است….جناب دولتخواه از اختلاس ها و……حرف زدید آیا شما بیشتر در جریان هستید یا جناب محجوب نماینده اصلاحاتی مجلس که گفتن ۱برگ سند از ایشان وجود نداره? مگر نگفتند بقایی معاون اولش ۲۰هزار میلیارد برد و خورد پس چرا بقایی آزاد و اتهام زننده جناب اشرفی اصفهانی در دادگاه محکوم شدند؟ چطور عطریانفر و اشرفی اصفهانی نامه عذرخواهی می نویسند به ایشان؟؟  ۳ سال از عمر دولت جدید می گذرد چند خط سند از تخلفات معاونین و وزرای دولت قبل هست؟ جز معاون اول که تخلفش مربوط به سال ۸۲وقتی رییس دیوان محاسبات دولت خاتمی بود هست و زمان معاون اولی هیچ حکمی نداشت؟ مگه جناب خاوری از رقیب انتخاباتی ایشان حمایت نکرد و ایشان اخراج شد با اصرار ۱۷۰ نماینده مجلس دوباره خاوری به منصب رسید؟؟؟ مگه نگفتند دکل رو برد و خورد ولی ثابت شد عاملش پسر زینت الوزرا خاتمی یعنی مهاجرانی بوده؟ مگه نگفتن ۳۰۰۰بورسیه غیرقانونی و….ولی به گفته دولت محترم و وزیر علوم دولت تدبیر فقط ۳۰نفر مشکل داشتند و عامل این اتهام الان زندان؟……آیا دنیا و به به دنیا رسیدن اینقدر ارزش دارد طلبه ودوست گرامی.

جناب دولتخواه شعار رجایی زمان رو مردم روی ایشان گذاشتند چرا دوستان شما که اینهمه از شهید رجایی عزیز تعریف و تمجید میکنند هیچ تمایلی به اینکه ساده زیستی ایشان رو الگو قرار بدهند ندارند و جای استفاده از موتور سیکلت در کارخانه و بین کارگران هم با اتومبیل ضد گلوله تردد میکنند….از یازده روز خانه نشینی گفتی توصیه میکنم حتما کلیپ صحبتهای رهبری عزیز درمورد وزارت اطلاعات وخانه نشینی را گوش بدهی.

والسلام شیخ اسماعیل وارثی ۱۱/۶/۹۵

 

منتشر شده در :2016/09/01 - 01:09|شناسه خبر: 29488 899 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه