امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۵۹:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کاهش میزان باروری در کهگیلویه وبویراحمد

راه ملت: معاون اطلاعات و برنامه سازمان بودجه کهگیلویه وبویراحمد گفت: اگر شهروندان در شهرستانها در طرح سرشماری اطلاعات دقیق خود را ارائه ندهند ان منطقه در دریافت و تقسیم اعتبارات متضرر خواهد شد. به گزارش ایسنا، علی شهابی در جلسه شورای اداری گچساران افزود: وارد کردن اطلاعات دقیق از سوی مردم تاثیر بسیاری در […]

راه ملت: معاون اطلاعات و برنامه سازمان بودجه کهگیلویه وبویراحمد گفت: اگر شهروندان در شهرستانها در طرح سرشماری اطلاعات دقیق خود را ارائه ندهند ان منطقه در دریافت و تقسیم اعتبارات متضرر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، علی شهابی در جلسه شورای اداری گچساران افزود: وارد کردن اطلاعات دقیق از سوی مردم تاثیر بسیاری در تخصیص اعتبارات منطقه دارد.

وی بیان کرد: در طرح آمارگیری سال ۹۰ درکهگیلویه وبویراحمد آمار شهرنشینی کهگیلویه وبویراحمد به ۵۲ درصد رسیده که این نشان از مهاجرت روستائیان به شهرها است.

معاون اطلاعات و برنامه سازمان بودجه کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: این آمار در سال ۱۳۵۵ تنها ۱۲ درصد بوده که در آخرین طرح سرشماری سال ۹۰ افزایش داشته است.

شهابی عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ جمعیتی در سطح کشور بیست و نهمین استان است.

وی گفت: در حال حاضر در آخرین طرح سرشماری کهگیلویه وبویراحمد در هر خانواده چهارنفر زندگی می کنند که این آمار نشان دهنده کاهش جمعیت در استان است.

معاون اطلاعات و برنامه سازمان بودجه کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: میزان باروری درکهگیلویه وبویراحمد کاهش یافته است.

شهابی بیان کرد: کاهش نرخ باروری، افزایش اولویت ادامه تحصیلات دانشگاهی درخانواده ها، تجمل گرایی در ازدواج، تک فرزندی، تهاجم فرهنگی، افزایش تعداد سالمندان، افزایش مهاجرت نیروی متخصص، مهاجرت بی رویه به شهرها و توزیع نامناسب جمعیت و امکانات در استان از چالش ها و مشکلات مطرح شده در طرح سرشماری است.

وی افزود: اگر شهروندان در شهرستانها اطلاعات دقیق خود را ارائه ندهند آن منطقه در دریافت و تقسیم اعتبارات متضرر خواهد شد.

معاون اطلاعات و برنامه سازمان بودجه کهگیلویه وبویراحمد اضافه کرد: بر اساس طرح سرشمار و امار امکان شناخت جمعیت هرمنطقه جهت اجرای برنامه های عمرانی و اقتصادی و فرهنگی به وجود می آید.

منتشر شده در :2016/09/10 - 10:09|شناسه خبر: 29535 777 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه