امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۴۶:۰۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

هلدینگ کشاورزی کمیته امداد در کهگیلویه و بویراحمد تأسیس می‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تأسیس شرکت زیرمجموعه هلدینگ کشاورزی کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

راه ملت: سید موسی خادمی ظهر امروز در نشست با مدیران هلدینگ کشاورزی کمیته امداد امام خمینی (ره) و مدیران دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد، از تشکیل شرکت زیرمجموعه هلدینگ کشاورزی کمیته امداد در استان خبر داد و اظهار داشت: با تشکیل این شرکت، مقدمات اجرایی‌شدن مصوبه راه‌اندازی ۸ مجتمع تولیدی و خدماتی در استان فراهم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی این هشت مجتمع تولیدی و خدماتی از مصوبات سفر هیئت دولت بود، افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های مختلف کشاورزی مانند گیاهان دارویی، گل، دامپروری و دامداری، شیلات وغیره پتانسیل‌های خوبی دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه راه‌اندازی مجتمع‌های تولیدی در این حوزه‌ها برای مددجویان کمیته امداد توجیه اقتصادی دارد، گفت: دستگاه‌های اجرایی استان برای همکاری با هلدینگ کشاورزی کمیته امداد استان آمادگی دارند.

خادمی عنوان کرد: زیرساخت‌های اولیه مانند خطوط انتقال آب، برق، قابلیت واگذاری زمین وغیره برای راه‌اندازی مجتمع‌های پیشنهاد شده در نقاط مختلف استان وجود دارد.

وی خواستار ثبت شرکت هلدینگ کشاورزی در استان و انجام مراحل واگذاری مجتمع‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن شد و بیان کرد: مقدمات اجرای کار به نحوی انجام شود که تا ۱۴ اسفندماه سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) عملیات میدانی مجتمع‌های تولیدی شروع شود.

منتشر شده در :2017/01/01 - 06:01|شناسه خبر: 30499 918 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه