امروز :جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۳۹:۴۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مسخره بازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با دانشجویان ارشد!- کمترین سلیقه ای در این دانشگاه وجود ندارد

هرچند وقتی بنیان خراب است فریاد زدن دردی را دوا نمی کند اما امیدواریم در این بین گوش شنوایی باشد و به داد دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برسد!

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان راه ملت است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان راه ملت می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

راه ملت: آرزو.ن دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج

یک دانشجو به این امید در کنکور کارشناسی ارشد شرکت می کند که پس از ورود به این مقطع هم در زندگی و هم در محل و شرایط تحصیل خود تغییراتی را احساس نماید.

حالا تصور کنید این دانشجو آنقد بد شانس باشد که گیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج بیفتد! دانشگاهی که فقط پول میگرد و بس، نه در دارد نه پیکر!

برای اثبات سخنم کافیه وارد سایت این دانشگاه بشیم و روی چند لینک از منوی سایت کلیک کنیم… بعضی لینک ها فقط بصورت تزئین هستند! و در صورت کلیک روشون هیچ عکس العملی نشان نخواهند داد، برخی دیگر اصلا محتویات ندارند و تنها برای پرکردن صفحه گذاشته شده اند…

از اینها که بگذریم جای خالی لیست دروس کارشناسی ارشد در این سایت به شدت ناراحت کننده است.

حتی وقتی از مدیرگروه رشته ارشد در مورد لیست دروس سوال می شود در پاسخ میگه: برید تو سایت لیست دروس ترم هست هر درسی بود رو بگیرین..

انگار این دکترها! نمی دونن یک دانشجوی ارشد باید بدونه کدوم درس اختصاصی، کدوم یکی جبرانی، کدوم یک اجباری و یا اختیاری هست تا بتونه در زمان دو یا سه ترم به درستی درسها رو پاس کنه.

به عنوان یک دانشجوی ارشد برای اولین بار که به سایت دانشگاه سر زدم واقعا تاسف خوردم به حال استانی که با دانشجویان تحصیلات تکمیلی اینطور برخورد می کنه و افسوس خوردم که حتی کمترین سلیقه ای در این دانشگاه وجود نداره که جهت رفاه حال دانشجویان کمی از دانشگاه های دیگر استان های کشور ایده بگیره و حداقل یک سایت با محتوای خوب برای دانشجویان و باردید کنندگان داشته باشه.

انگار تنها کار این دانشگاه گرفتن شهریه و استفاده از اساتید کم سواد جهت مشروط کردن دانشجویان می باشد، و کلا به سخره گرفتن تلاش، عمر و زندگی دانشجویان می باشد!

رفتارهای بد این دانشگاه به اساتید آن ختم نمی شود و رفتارهای برخی کارکنان آن در حدی زننده هست که گاهی آدم از بودن در چنین جمعی واقعا شرمگین میشه.

هرچند وقتی بنیان خراب است فریاد زدن دردی را دوا نمی کند اما امیدواریم در این بین گوش شنوایی باشد و به داد دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برسد!

سخن کوتاه می کنم و امیدواریم مسئولین این دانشگاه جهت احترام به یک دانشجوی کارشناسی ارشد و یا دکترا تلاش و سعی بیشتری نمایند.

منتشر شده در :2017/01/31 - 08:01|شناسه خبر: 30553 1060 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه