امروز :جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۱۵:۴۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

گفتگو با نماینده برتر بیمه استان:

بیمه چتری برای مردم

بیمه به موازات اقتصاد پیشرفت کرده و معنی پیدا میکند و هر چه فعالیت های صنعتی و اقتصادی پویاتر باشد صنعت بیمه نیز پویا و فعال خواهد بود.

راه ملت:

سید ابراهیم فاطمی در گفتگو با راه ملت اظهار داشت:«بیمه» واژه  ای که در پس خود راهکارهایی برای حمایت همه جانبه از مخاطب خود دارد.

نمایندگی بیمه کوثر در دهدشت تصریح کرد: در طول سالهای گذشته شاهد بوده ایم که چگونه حوادث وحشتناک طبیعی و غیر طبیعی منابع انسانی و مادی را به بار آورده است ، حادثه انفجار در کارخانه تولید گازهای شیمیایی در بوپال هند ، انفجار نیروگاه هسته ای چرنوبیل ، سیل های ویرانگر و سونامی خاور دور ، زمین لرزه های بزرگ طبس ، رودبار و واقعه سیل سال ۱۳۷۸ منطقه نکا،حادثه پلاسکو و بسیاری دیگر برای مواجهه با این خطرات چه باید کرد؟ آیا به این دلیل که فعالیت های تولیدی ، صدمه و آسیب های جانی به افراد را به همراه دارد باید متوقف شود ؟ آیا وجود تصادفات جاده ای و آسیب های مالی و جانی آن می تواند بهانه ای برای عدم استفاده از وسایل نقلیه اینگونه خطرات محتمل الوقوع ونظایر آن و روند حرکتی فعالیت های اقتصادی و زندگی اجتماعی را کند مختل می نماید .و  توسل به مکانیزم بیمه می تواند از میزان عدم قطعیت موجود کاسته و با جبران سرمایه های مالی و جایگزینی و بهسازی سرمایه های انسانی ، زندگی و فعالیت در تمام سطوح سرپا نگه دارد.

فاطمی افزود: صنعت بیمه یکی از عمده ترین نهادهای اقتصادی و قویترین و قابل انکارترین پشتیبانی کننده و تامینی برای دیگر موسسات اقتصادی ، اجتماعی و خانوارهاست .اگر سرمایه گذار برای حفظ سرمایه و تداوم فعالیت های اقتصادی خویش از پوشش های بیمه ای بر حسب ضرورت برخوردار نباشد چه بسا که از بن بست انتحار سردر آورد و در معرض ورشکستگی و اضمحلال قرار گیرد.

وی بیان داشت: همانگونه که در پیش گفته شد بیمه به موازات اقتصاد پیشرفت کرده و معنی پیدا میکند و هر چه فعالیت های صنعتی و اقتصادی پویاتر باشد صنعت بیمه نیز پویا و فعال خواهد بود.

به گزارش راه ملت بیمه کوثر نمایندگی فاطمی در سال ۹۵ به عنوان نمایندگی برتر بیمه استان شناخته شد.

 

 

منتشر شده در :2017/02/26 - 04:02|شناسه خبر: 31091 691 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه