امروز :جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۴۵:۴۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

واکنش معاون استاندارکهگیلویه و بویراحمد به توهین به امام رضا (ع) در ستاد روحانی

واکنش معاون استاندارکهگیلویه و بویراحمد به توهین به امام رضا (ع) در ستاد روحانی

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به خبر توهین مجری ستاد روحانی به ساحت امام رضا (ع) در ایلام، از این مسأله اظهار بی اطلاعی کرد وگفت: مومن نسبت به هر آن چه که علم و اطلاع دارد قضاوت می کند .

راه ملت: فتاح محمدی در گفت و گو با این پایگاه خبری در واکنش به خبر توهین مجری برنامه افتتاح ستاد روحانی نامزدهای ریاست جمهوری دوازدهم به ساحت امام رضا (ع)، از این مسأله اظهار بی اطلاعی کرد و افزود: مومن نسبت به هر آن چه که علم و اطلاع دارد قضاوت می کند.

وی بیان کرد: بنده از این موضوع اطلاعی ندارم و درباره آن قضاوت نمی کنم ولی هیچ شخصی به مقدسات ما نباید توهین کند چرا که مقدسات ما خطوط اعتقادی ما هستند و چون اطلاعی ندارم ، قضاوت نمی کنم و بیکار نیستم اینگونه مسائل که فلان آقا درباره فلانی چه گفته و فلانی چه کرده و وقت خود را صرف این مسائل نمی کنم.

وی همچنین پس از سوال خبرنگار ما در رابطه با موضع گیری آیت الله ملک حسینی و نیز اعلام عزای عمومی از سوی امام جمعه ایلام باز هم اظهار بی اطلاعی کرد.

واکنش آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به توهین به مقدسات دینی در یکی از ستادهای استان ایلام را ( اینجا بخوانید)

لازم به ذکر است روز سه شنبه همزمان با افتتاح ستاد روحانی در ایلام از سوی مجری این برنامه با خواندن شعری سخیف به ساحت امام رئوف و ائمه اطهار توهین شد.

این توهین با واکنش اقشار و گروه های مختلف مردم مواجه شد.

انتهای پیام/200

منتشر شده در :2017/04/29 - 02:04|شناسه خبر: 31716 488 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه