امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۵۰:۰۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رتبه راهداری کهگیلویه و بویراحمد در کشور اعلام شد

رتبه راهداری کهگیلویه و بویراحمد در کشور اعلام شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت که افزون بر 750 کیلومتر روکش آسفالت در طول سه سال و نیم گذشته در سطح محورهای ارتباطی استان انجام شده است.به گزارش «بویر نیوز»، علی خوان پایه روز دوشنبه …

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت که افزون بر 750 کیلومتر روکش آسفالت در طول سه سال و نیم گذشته در سطح محورهای ارتباطی استان انجام شده است.

به گزارش «بویر نیوز»، علی خوان پایه روز دوشنبه در نشسیت خبری با اشاره به اهمیت وجود جاده های ایمن در کاهش حوادث جاده ای، اظهار داشت: در ایران تصادفات رانندگی پس از بیماری های قلبی بیشترین آمار مرگ و میرها را به خود اختصاص داده که خوشبختانه در سالهای اخیر به واسطه بهبود محورهای مواصلاتی و همکاری خوب دستگاه های متولی شاهد کاهش این آمار هستیم.

خوان پایه گفت: در سال 84 تلفات رانندگی به 28 هزار نفر در سال می رسید که این آمار در سال 95 به 16 هزار نفر رسیده و بدون شک این امر اتفاقی نبوده و بهبود جاده ها و افزایش همکاری دستگاه های متولی به ویژه حمل و نقل جاده ای و پلیس و… نقش آفرین اصلی می باشد.

وی بیان کرد: در کهگیلویه و بویراحمد تلفات رانندگی در 84 به 189 نفر بود که در سال 95 این آمار به 140 نفر کاهش یافت و این در حالی است که ترافیک و تردد افزایش چشمگیری داشته است.

وبه برخی از خدمات رهداری در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و مواردی را برشمرد که در ادامه آمده است:

قریب به 750 کیلومتر روکش آسفالت

شناسایی و رفع بیش از 68 نقطه حادثه خیز در استان

روشنایی قریب به 40 کیلومتر از معابر و تونل ها

نصب بیش از 10 هزار 560 عدد تابلوی راهنما

خط کشی 4500 کیلومتر از معابر

قریب به 1000 کیلومتر خط کشی معابر در 95

رفع 23 نقطه حادثه خیز استان با دو طرح کم هزینه و زود بازده و پرهزینه و دیر بازده

تعمیر و نگهداری 43 کیلومتر روشنایی

لگه گیری جاده های استان به میزان 500 تن آسفالت

نصب و تعمیر 4 کیلومتر گاردریل

ایمن سازی 30 مدرسه حاشیه راه ها

ایجاد 8 پل عابر پیاده و 7 کیلومتر جدا کننده در محورهای مواصلاتی

وی ادامه داد: کلیه پروژه های روکش آسفالت به مناقصه رفت و عملیات اجرایی 80 درصد این مناقصه تمام شد و بقیه نیز در حال اجرا هستند.

خوان پایه با اشاره به رتبه 1 تا 3 راهداری کهگیلویه و بویراحمد در کشور گفت: در زمینه سیستم های هوشمند کنترل جاده ای رتبه های 1 تا 3 کشوری را کسب کردیم که همه این اقدامات در راستای امنیت جاده ای و کاهش حوادث جاده ای ایجاد شده است.

مدیرکل راهداری استان گفت: عید نوروز امسال و فروردین 96 شاهد کاهش های 26 و 10 درصدی سوانح جاده ای بودیم که این مهم علاوه بر اقدامات خوب عمرانی در راهداری و سایر دستگاه های متولی، به نهادینه شدن کار تیمی در دستگاه ها برمی گردد.

کنترل محسوس و نامحسوس محورها و ناوگان های عمومی، کنترل راه ها به ویژه در تعطیلات نوروز، توسعه ناوگان عمومی روستاها با تسهیلات ویژه و مورادی از این دست بخش های دیگری از خدمات راهداری در دولت تدبیر و امید بود.

 

منتشر شده در :2017/05/01 - 06:05|شناسه خبر: 31748 591 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه