امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۳۴:۲۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با حضور نماینده کهگیلویه بزرگ؛

کلنگ زنی ۳ واحد درمانگاه در کهگیلویه و چرام

هاشمی پور استفاده از ظرفیت خیران برای ساخت سه واحد درمانگاه در روستاهای حوزه انتخابیه را در ادامه توجه بخش های غیردولتی به این مناطق محروم بیان کرد.

 

راه ملت؛ صبح امروز با حضور نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی،مسئولان و اقشار مردم یک واحد درمانگاه خیرساز در  شهرستان چرام کلنگ‌زنی شد.

این واحد بهداشتی و درمانی در روستای بردیان از توابع چرام، به همت خیران ساخته می‌شود.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس درحاشیه کلنگ زنی این طرح خاطرنشان کرد:اعتبار این پروژه  ۵۰۰ میلیون تومان می باشد طی ۶ ماه به بهره برداری می رسد.

براساس همین گزارش عدل هاشمی‌پور دو واحددرمانگاهی خیرساز دیگر را  در  روستای کلایه سفلی و چنگلوا از توابع کهگیلویه کلنگ زنی نمود.

هاشمی پور استفاده از ظرفیت خیران برای ساخت سه واحد درمانگاه در روستاهای حوزه انتخابیه را در ادامه توجه بخش های غیردولتی به این مناطق محروم بیان کرد.

وی، با بیان اینکه تاکنون ۱۱ میلیارد تومان به کمک خیران در شهرستان‌های چهارگانه هزینه شده است، گفت: خیری که این درمانگاه‌ها را تقبل کرده تاکنون کمک‌های خوبی در حوزه‌های آموزش و آبرسانی به مناطق محروم انجام داده است.

هاشمی‌پور یادآور شد: تأمین ۱۷ کانکس برای روستاهای دورافتاده، ساخت مدرسه سه کلاسه در روستاهای مورخانی، بی‌منجگان، سرپری،سادات امامزاده علی(ع)و کمک ۲۵۰ میلیون تومانی برای آبرسانی به توگبری از جمله کارهای عام‌المنفعه این خیر گرانقدر است.

منتشر شده در :2017/09/07 - 05:09|شناسه خبر: 32387 911 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه