امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۱۰:۴۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نجات مادر باردار دیشموکی با الاغ در پی بارش برف

قطعی مسیر ارتباطی بیش از ۴۵ روستای بخش به علت بارش برف و باران با مرکز شهر خبر داد و گفت: هم اکنون راه های مواصلاتی حومه غربی” دیشموک _خوزستان” و “دیشموک_سرحد شرقی” و “دیشموک _سرگچ” قطع است .

راه ملت: رییس مرکز بهداشت و درمان بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه از نجات جان یک مادرباردار در برف و کولاک در روستای بناری این بخش خبر داد.

علیرضا افروغ افزود: با یک چهارپا (الاغ) این زن را به جاده رساندیم که زن باردار با خدمات رسانی به موقع تیم مامای مرکز درمانی دیشموک و البته با حضور حسن امیریان بخشدار بویژه با همت حکمت رجبی پور راننده جهادی و باشجاعت و پرتلاش خودرو جهادکشاورزی؛ به مرکز درمانی انتقال و جان وی نجات یافته است .

وی بیان کرد: به جهت بارش سنگین برف امکان رفتن آمبولانس و یا ماشینهای سبک نبوده همچنین بعلت شرایط جوی نامساعد امکان درخواست و به پرواز درآمدن بالگرد اورژانس نیز نبوده است .

حسن امیریان، بخشدار دیشموک از قطعی مسیر ارتباطی بیش از ۴۵ روستای بخش به علت بارش برف و باران با مرکز شهر خبر داد و گفت: هم اکنون راه های مواصلاتی حومه غربی” دیشموک _خوزستان” و “دیشموک_سرحد شرقی” و “دیشموک _سرگچ” قطع است .

امیریان اضافه کرد: تنها مسیر ارتباطی که برای شهر دیشموک به خارج از این شهر در آن امکان تردد وجود دارد مسیر “دیشموک به دهدشت” است.

گفتنی است، در این سفر بخشدار دیشموک تیم ماما و درمانی را همراهی کرد و تلاش پرسنل درمانی دیشموک و راننده جهادکشاورزی باعث شد تا در این شرایط دشوار به روستای بناری و مادر باردار برسند و با وجود سختی راه، موفق به انتقال این مادر باردار به مرکز درمانی دیشموک شدند.

به گزارش راه ملت، بیش از ۳۰سانتیمتر برف در این منطقه باریده و راه ارتباطی این روستا کاملا مسدود است.

منتشر شده در :2018/01/20 - 05:01|شناسه خبر: 33430 520 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه