امروز :جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۲۰:۳۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خبر داد

پنجمین اهداء عضو استان کهگیلویه وبویراحمد در سال ۱۳۹۷

خانواده نوع دوست و فداکار این مرحومه با اعلام رضایت برداشت عضو این مادر باردار،فصل دیگری از روحیه گذشت و فداکاری مردمان این دیار را به نمایش گذاشتند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از پنجمین مورد اهداء عضو استان در سال جاری خیر داد و افزود: خانم صدیقه آزاد افشان مادر باردار ۲۷ ساله از سادات امامزاده علی ساکن روستای سراوخمزون سپیدار یاسوج که هفته گذشته دچار سانحه رانندگی شده بود به اهداء اعضاء بدن خود به چند بیمار جان دوباره بخشید.دکتر سبز ادامه داد :خانواده نوع دوست و فداکار این مرحومه با اعلام رضایت برداشت عضو این مادر باردار،فصل دیگری از روحیه گذشت و فداکاری مردمان این دیار را به نمایش گذاشتند.
سید سینا سعیدی مسئول تیم فراهم آوری پیوند دانشگاه علوم پزشکی یاسوج جزئیات بیشتری از این عمل خدا پسندانه را تشریح کرد و گفت:
نوزاد این مادر باردار که در هفته ۳۸ بارداری دچار سانحه شد بودند با عمل سزارین در بیمارستان شهید بهشتی به دنیا آمد و در بخش ICU نوزادان بیمارستان امام سجاد(ع) بستری شد.
اما تلاش های پزشکان برای نجات جان این مادر باردار به دلیل شدت تصادف به نتیجه نرسید و سرانجام سحرگاه شنبه ۵ خرداد دوکلیه و کبد از بدن وی برداشت و برای پیوند به بیماران نیازمند به شیراز منتقل شد.

منتشر شده در :2018/05/26 - 05:05|شناسه خبر: 34169 373 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه