امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۱۲:۰۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دیدار مدیر کل نوسازی مدارس استان با حضرت آیت الله ملک حسینی+تصاویر

مدیر کل نوسازی ،تجهیز و تعمیر مدارس استان به همراه معاونین با حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان و نماینده محترم مردم درمجلس خبرگان رهبری دیدار وگفتگو کردند.

راه ملت: به گزارش خبرنگار راه ملت در یاسوج و به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان در این دیدار مدیر کل نوسازی ،تجهیز و تعمیر مدارس استان ، ضمن تبریک ایام مختصری از چگونگی تشکیل سازمان نوسازی کشور وادارات کل آن در استانها از سال ۱۳۵۷ تاکنون ، ٰتعداد چارت سازمانی نیروهای شاغل ، نمایندگیهای تابعه این اداره کل در استان را تشریح کرد.

پیروز کرمی به عملکرد و اقدامات انجام شده این اداره کل در خصوص پروژه های خیری و پروژه های نیمه تمام اشاراتی داشتند و ابراز خوشحالی نمودند که هرگونه احداث در سطح استان با بالاترین ضریب امنیتی وظرافت کاری صورت گرفته است .

کرمی به پروژه های نیمه تمام در استان اشاره کردند و از حضرت آیت الله ملک حسینی جهت همکاری و رایزنی با خیرین مدرسه ساز کشور و مقامات بالاتر برای تکمیل این پروژه ها همکاری خواستند.

مدیر کل نوسازی مدارس استان برگزاری بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان در خرداد ماه ۱۳۹۸ را رویدادی مهم در مجموعه اقدامات نوسازی دانست و از ایشان جهت ارشاد و مشاوره در انجام هر چه باشکوهتر برگزار شدن این جشنواره همکاری خواستند.

همچنین آیت الله ملک حسینی طی سخنانی نوسازی مدارس را جزء نهادهای مقدس دانست و گفت: عطر و بوی امر مدرسه سازی برای همیشه در جامعه استشمام می‎شود و به قبل آن دارای اجری اخروی نیز خواهد بود.
نماینده محترم ولی فقیه در استان با بیان اینکه خداوند معرفت را در درون انسان‎هایی که دوستدار آنهاست قرار می‎دهد، ابراز کرد: خیر و برکت ناشی از مدرسه‎سازی برای همیشه باقی خواهد ماند و در ساخت و ساز مدارس باید همه مناطق نیازمند مورد توجه قرار گیرند.

ایشان افزودند: هر کسی در حد توان و به سهم خود می‎تواند در این اقدام ارزشمند مدرسه سازی سهیم شود و همه باید در حفظ و نگهداری آنان ، جلوگیری از هدر رفت و سرمایه ها فعال و کوشا باشیم.

نماینده محترم مردم استان درمجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه هیچ کاری ارزشمندتر از گام برداشتن در مسیر علم نیست، تصریح کرد: همه انسا‎ن‌ها روزی از این دنیای گذرا خواهند رفت حال اگر انسان عملکرد مناسبی داشته باشد در روز قیامت همچون دانه‎ای به بار خواهد نشست.
نماینده محترم ولی فقیه فرمودند: سعی کنیم در انجام کارهایمان عدالت را سرلوحه قرار دهیم و میزان احترام افراد را محفوظ داریم .

حضرت آیت الله ملک حسینی عملکرد نوسازی مدارس را رضایت بخش توصیف نمود و گفت: تعامل سازنده با ادارات ذی ربط و استفاده از ظرفیت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در جهت تأمین بودجه مورد نیاز گامی مهم و اساسی برای امر مهم مدرسه سازی خواهد بود و انتظار دارم که این خدمات برای رفع نیازهای مردم دو چندان شود.

 

منتشر شده در :2019/04/24 - 11:04|شناسه خبر: 38813 484 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه