امروز :جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۰۷:۱۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اعزام تیم پزشکی جهادی به مناطق روستایی حوزه بی بی حکیمه گچساران به همت مدیرکل بهزیستی استان

تیم پزشکی ای با سرپرستی مدیرکل بهزیستی استان در مناطق روستایی حوزه بی بی حکیمه گچساران، خدمات سلامت رایگان ارائه خواهند کرد.

راه ملت: به گزارش خبرنگاران جمعه ۱۸مردادماه گروهی از پزشکان با سرپرستی دکتر آیت افشارمهر مدیر کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویر احمد و مدیر تیم اردو جهادی، این کار خداپسندانه را انجام دادند.

بر اساس این گزارش، دکتر شهاب حسینی متخصص گوش و حلق بینی، دکتر یزدانپناه پزشک خانواده و معاون مرکز بهداشت شهید دامیده، دکتر سلمان مهمدی پزشک عمومی، دکتر افضلی اپتومتریست بینایی سنج و ارشد روانشناسی، دکتر کشاورز روانشناس و غربالگر تنبلی چشم و عضو تیم مشاوره، علی ریواز دارویار تیم پزشکی، حکمت جو نفر اول سامانه کنترل فشار خون استان و پرستار تست فشار خون تیم، سرکار خانم نظری کارشناس ارشد روانشناسی و مددکار اجتماعی بهداشت دهان و دندان برای شناخت و مشکلات مناطق محروم به همراه اورژانس ۱۲۳ سازمان بهزیستی به همراه معاونین سازمان در این اقدام پسندیده حضور خواهند داشت.

این گروه پزشکی از روز جمعه ساعت ۸ صبح الی ۱۲ در روستای بن پیر و بعدازظهر از ساعت ۱۵ الی ۱۹ نیز در روستای بی بی حکیمه و در محل مراکز بهداشت و درمان این روستاها حضور بهم رساندند و خدمات(دارو و درمان) خود را بصورت کاملاً رایگان در اختیار روستاییان این مناطق قرار دادند.

 

منتشر شده در :2019/08/10 - 12:08|شناسه خبر: 41241 783 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه