امروز :جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۲۱:۰۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کشف بیش از ۶۷ کیلوگرم مواد مخدر در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف بیش از ۶۷کیلو موادمخدر از نوع تریاک و حشیش در این شهرستان خبر داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ سید محمد موسوی در این باره گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران حین کنترل خودروهای عبوری در محور گچساران به شیراز ، به یک دستگاه خودروی ال نود به رانندگی شخصی با هویت معلوم و سرنشینی خانمی با هویت معلوم مظنون که پس از هماهنگی با مقام قضایی ، خودروی مورد نظر را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود : در بازرسی ماموران از این خودرو ، مقدار ۳۹ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۲۸ کیلو و ۷۰۰گرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف شد.

موسوی خاطر نشان کرد : دو نفر قاچاقچی با هویت معلوم دستگیر که با تشکیل پرونده ای در این خصوص ،متهمان در اختیار مقام قضایی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان”گچساران”در پایان از عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و خاطرنشان کرد : مردم و همشهریان عزیز باید پلیس را درتامین امنیت جامعه یاری نمایند و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان و هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه را از طریق تماس با تلفن۱۱۰به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

منتشر شده در :2019/08/11 - 01:08|شناسه خبر: 41273 566 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه