امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۳۸:۱۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آماده سازی موکب شهدای شهرستان کهگیلویه برای میزبانی از زائــرین اربعین

مدیر موکب شهدای شهرستان کهگیلویه از آماده سازی این موکب برای میزبانی و پذیرایی از زائــرین اربعین حسینی برای سومین سال خبر داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت، سید خدایار زینی‌پور در این خصوص اظهار داشت: موکب شهدای کهگیلویه برای سومین سال پیاپی از زائران اربعین حسینی پذیرایی می‌کند.

مدیر موکب شهدای کهگیلویه گفت: این موکبواقع در کیلومتر ۵۵ جاده دهدشت به بهبهان برای پذیرایی از عزاداران و زائران اربعین در حال آماده‌سازی است تا فضا و امکانات لازم را برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین فراهم کنند.

وی اضافه کرد: موکب در مسیر کاروان‌های اربعین استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و کشورهای پاکستان و افغانستان قرار دارد.

زینی‌پور گفت:هر ساله افزون بر ۳۰۰ هزار زائر داخلی و خارجی از خدمات موکب شهدای کهگیلویه بهره‌مند می‌شوند.

وی خدمات‌ ارائه شده در موکب را شامل پذیرایی در وعده‌های صبحانه،نهار،شام و میان وعده،خدمات درمانی و بهداشتی و خدمات فرهنگی عنوان کرد.

زینی‌پور گفت: ۵۰ خادم زن و مرد به صورت شبانه‌روزی در موکب به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند.

مدیر موکب شهدای کهگیلویه تصریح کرد: پذیرایی از زائران اربعین حسینی امسال از ۱۵ مهر ماه آغاز و تا دو روز بعد از اربعین ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به رویکرد مردمی بودن در برپاییموکب گفت: با توجه به واقع شدن این موکب در مسیر کاروان‌های زیارتی و ضرورت ارائه خدمات مطلوب به این زائران کربلا انتظار می‌رود مردم و خیرین وجوه و نذورات نقدی خود جهت کمک به موکب را به شماره حساب«۶۲۷۳۸۱۱۱۲۴۷۰۸۵۳۵» واریز نمایند.

منتشر شده در :2019/09/13 - 01:09|شناسه خبر: 42328 660 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه