امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۱۰:۲۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تمهیدات پلیس کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پوشش انتظامی مدارس

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از تمهیدات ویژه پلیس استان برای آسایش دانش آموزان در زمان باز شدن و یا تعطیلی مدارس خبر داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت، و به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی کامل پلیس استان برای سال تحصیلی جدید اشاره کرد و افزود : از صبح امروز اول مهر ماه ۹۸ ، تدابیر ویژه‌ای برای بازگشایی مدارس پیش بینی شده که از جمله آن می‌توان به حضور فیزیکی نیروهای پلیس در مقابل مدارس و کنترل تمام مسیرهای تردد دانش آموزان اشاره کرد.

ایشان با تاکید بر اینکه در تامین امنیت دانش آموزان مشکل و دغدغه‌ای وجود ندارد، افزود: پلیس جهت تامین و برقراری آسایش دانش‌آموزان، در زمان باز شدن و یا تعطیلی مدارس حضور پررنگ‌تری در سطح شهرهای استان خواهند داشت.

وی همچنین از آمادگی پلیس برای ارائه مشاوره‌های رایگان به تمام مدارس سطح استان خبر داد و افزود: این مشاوره‌ها در زمینه چالش‌های اجتماعی از جمله مواد مخدر، رابطه ناسالم و سایر مواردی‌ست که بنا به درخواست مدیران مدارس به صورت اعزام کارشناسان نیروی انتظامی از سوی معاونت اجتماعی این فرماندهی به مدارس و برگزاری کلاس‌های آموزشی ارائه می‌شود.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در زمینه روان سازی ترافیکی به جهت تردد آسان دانش آموزان هماهنگی‌های لازم با پلیس راهور در سطح استان انجام شده و از این بابت نگرانی و دغدغه‌ای برای مردم شهید پرور استان وجود ندارد.

سردار انصاری تصریح کرد: آنچه که به عنوان ایجاد ترافیک در مقابل مدارس بعضا مشاهده می‌شود به دلیل ازدحام سرویس‌هایی است که خود مدارس راسا دست به انتخاب می‌زنند و به کرات دیده شده که ساعات تعطیلی مدارس تعداد زیادی از این خودروها در مقابل مدارس صف کشیده‌اند که این خود سبب ایجاد ترافیک می‌کند.

وی با بیان اینکه انتخاب سرویس‌های مدارس توسط مدیران انجام می‌شود، یادآور شد: موضوع تایید صلاحیت رانندگان به طور حتم باید از طریق نیروی انتظامی پیگیری و انجام شود چرا که در غیر این صورت از ادامه فعالیت رانندگان فاقد تایید صلاحیت جلوگیری می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه یک خودرو تنها امکان سوار کردن چهار دانش آموز را دارد، از مدیران مدارس خواست تا بر حسن انجام این کار نظارت داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به انجام اقدامات لازم جهت رصد و کنترل عبور و مرور دانش‌آموزان توسط پلیس، گفت: برای این منظور گشت‌های پلیس در قالب پاس‌های پیاده، خودرویی و موتوری در زمان‌های پرتردد افزایش می‌یابند.

منتشر شده در :2019/09/23 - 07:09|شناسه خبر: 42622 637 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه