امروز :جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۵۳:۳۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

ارائه راهکار برای تعیین تکلیف ۵ پروژه بزرگ+تصاویر

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در سفری یک روزه و پرکار از پروژه‌های در دست ساخت حوزه بهداشت و درمان شهرستان‌های کهگیلویه، لنده و چرام بازدید کرد تا نزدیک مسائل و مشکلات را بررسی و تدبیر لازم برای تعیین تکلیف آن‌ها را در کمترین زمان ممکن بیندیشد.

راه ملت: به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر پرویز یزدان‌پناه در پایان سفر یک روزه به شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، لنده، باشت و گچساران اظهار داشت: هدف از سفر به کهگیلویه بزرگ بررسی مشکلات پروژه‌های مختلف شامل بیمارستان‌های شهرستان‌های چرام و لنده و کلینیک تخصصی دهدشت و گچساران و مرکز آموزشگاه بهورزی دهدشت بوده تا با ارائه راهکاری مناسب شاهد تسریع در روند اجرایی آن‌ها باشیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بیمارستان لنده به زودی تعیین تکلیف شده و مشکلات مرکز دیالیز این شهرستان نیز برطرف می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه برای حل مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان لنده باید  کار تیمی انجام دهیم، ابراز کرد: باید از ظرفیت دکتر تقوی نژاد برای حل مشکلات بهداشتی و درمانی  لنده  استفاده کنیم و بزودی دو دستگاه دیالیز برای مرکز دیالیز لنده اختصاص می‌یابد.

دکتر یزدانپناه با اشاره به بازگشایی پاکات مناقصه پروژه احداث بیمارستان چرام در روزهای آینده ادامه داد: با مشخص شدن پیمانکار عملیات اجرایی این پروژه در کمترین زمان ممکن آغاز می‌شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد:  برای حل مشکلات بهداشتی و درمانی استان با مجمع نمایندگان و مسئولان سیاسی استان تعامل داریم.

دکتر یزدان‌پناه در خصوص پروژه کلنیک تخصصی دهدشت ادامه داد: خوشبختانه منابع مالی لازم برای اتمام ساختمان این پروژه از طرف وزارت و دانشگاه تامین شده است و بحث کم کاری‌های پیمانکار بدون شک تعیین تکلیف می‌شود.

وی تاکید کرد: آسانسور و کارهای ساختمانی و تاسیساتی داخلی و بیرونی این پروژه بصورت امانی در یک زمان قابل قبول توسط خود دانشگاه انجام می‌شود.

دکتر پرویز یزدان پناه در ادامه در خصوص ساختمان مرکز آموزشگاه بهورزی دهدشت گفت: این مرکز متاسفانه در این مدت پیشرفت قابل قبول نداشته و با مسئول فنی دانشگاه صحبت های لازم انجام و مقرر گردید با پیمانکار این پروژه در خصوص تکمیل و اتمام این طرح  در یاسوج رایزنی و در صورت عدم ساخت و تکمیل آن در زمان تعیین شده، ادامه فعالیت پیمانکار تعیین تکلیف  و دانشگاه مسئولیت ساخت و تکمیل آن را بر عهده می‌گیرد.

بنا بر این گزارش دکتر پرویز یزدان‌پناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی به صورت سرزده از بیمارستان باشت و کلینیک گچساران بازدید و مسائل و مشکلات را از نزدیک بررسی کرد.

 

 

 


 

منتشر شده در :2019/09/24 - 12:09|شناسه خبر: 42631 707 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه