امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۰۰:۱۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات از فردا

رئیس دفتر شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد از شروع نام نویسی داوطلبان شرکت در انتخابات از روز یکشنبه ۱۰ آذر خبر داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ حجت الاسلام خرمروز، رئیس دفتر شورای نگهبان استان با اشاره به اینکه جلسات متعددی بین هیات های نظارت و مجموعه اجرایی انتخابات برگزار شده است گفت: از روز یکشنبه دهم آذر نام نویسی نامزدهای یازدهمین مجلس شورای اسلامی در فرمانداری های مرکز حوزه انتخابیه و یا در وزارت کشور با حضور نمایندگان هیئت نظارت آغاز می شود که تا تا شانزدهم آذر ماه جاری ادامه دارد.

حجت الاسلام خرمروز افزود: یکی از بخش های مورد نیاز برای آغاز نام نویسی از داوطلبان تشکیل هیئت‌های اجرایی و نظارت است که اعضای آن پیشتر از سوی هیئت مرکزی شورای نگهبان انتخاب شده اند.

 

وی با اشاره به اینکه با اصلاح قانون انتخابات در این دوره دادستان، رئیس ثبت احوال و فرماندار اعضای اداری و حقوقی هیئت اجرایی هستند اضافه کرد: فرمانداری‌ها باید ۳۰ نفر از معتمدان منطقه خود را برای تشکیل هیئت اجرایی به هیئت های نظارت معرفی کنند که بر اساس قانون ۸ نفر اعضای هیاتهای اجرایی از بین آنها انتخاب می شوند.

 

 

خرمروز در خصوص شرایط معتمدان نیز گفت: معتمدان باید از گروه ها مختلف از جمله روحانیان انتخاب شوند که بومی منطقه بوده یا ۳ سال سابقه سکونت در آن منطقه را داشته باشند.

 

به گزارش راه ملت؛ فرآیند نام نویسی به صورت کاملا الکترونیکی و به مدت شش روز در مراکز نام برده به طول خواهد انجامید.

منتشر شده در :2019/11/30 - 10:11|شناسه خبر: 43577 914 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه