امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۳۶:۵۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان:

سطح بندی تمامی تاسیسات آبی کهگیلویه و بویراحمد از نظر پدافند غیرعامل

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد از سطح بندی تمامی تاسیسات آبی و سدهای در حال بهره برداری استان از نظر پدافند غیرعامل، خبر داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت از یاسوج، آرش مصلح، معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، در نشست و مانور آموزشی_ تمرینی منطقه ششگانه مرکزی جنوب کشور با اشاره به برخی از پتانسیل ها و مشخصات منابع آبی استان و با تاکید بر اهمیت موضوع مدیریت بحران و توجه به بحث پدافند غیرعامل، گفت: تمامی تاسیسات آبی و سدهای در حال بهره برداری استان از نظر پدافند غیرعامل، سطح بندی شده اند و پروژه های در حال اجرا نیز دارای پیوست پدافند غیرعامل می باشند.

آرش مصلح افزود : سد کوثر از سدهای حساس کشور است و آب شرب بیش از ۲و نیم میلیون نفر از ساکنان پنج استان جنوبی کشور را تامین می کند و طبیعتا اعمال مباحث پدافند غیرعامل در آن، از اولویت مضاعف برخوردار است.

وی اظهار داشت: البته این امر، مورد توجه ویژه مسئولان و مدیران استانی و همچنین وزارت نیرو و شرکت مدیریت منابع آب ایران نیز قرار دارد و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان با اشاره به اینکه بحث پدافند غیرعامل به صورت سیستمی در بیانات مقام معظم رهبری، مورد تاکید بوده، گفت: باید تلاش شود تا فهم جمعی و پذیرش واقعی پدافند غیرعامل توسط همگان و خصوصاً مدیران، بیشتر از قبل ایجاد شود که قطعاً این هم فهمی به هم افزایی و در نتیجه کسب آمادگی و توان بیشتر منتج خواهد شد.

 

 

منتشر شده در :2019/12/18 - 09:12|شناسه خبر: 43900 940 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه