امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۰۱:۳۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برگزاری دوره های آموزشی آشنایی با فضای کسب و کار در یاسوج

معاون پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دوره های آموزشی ارتقای توانمندیهای کار آفرینانه دانشجویان و آشنایی با فضای کسب و کار با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف خبر داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت، دکتر علی طیبی با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی در بهمن ماه سال جاری گفت: در این دوره آموزشی ۵۰ ساعته، مباحثی همچون ایجاد انگیزه برای کار آفرینی، مدل کسب و کار، نوشتن طرح کسب و کار، روش های بازاریابی و اصول و فنون مذاکره به شرکت کنندگان ارایه می شود.

وی افزود: این دوره آموزشی با توجه به تجربه مرکز کار آفرینی شریف و متناسب با مهمترین نیازهای دانشجویان طراحی شده است و با حمایت ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اجرایی می شود.

طیبی اظهارکرد: دانشجویان دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد و واحد های فناوری دارای ایده پارک علم و فناوری و مراکز رشد می توانند در این دوره شرکت کنند.

 معاون پارک علم و فناوری خاطرنشان کرد: در پایان این دوره به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر از معاونت علم و فناوری رئیس جمهوری و پارک علم و فناوری دانشگاه شریف ارایه می شود.

گفتنی است که این دوره در دانشگاه یاسوج برگزار می شود و متقاضیان می توانند برای ثبت نام به وب سایت پارک علم و فناوری استان به آدرس www.kbstp.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۰۷۴۳۱۳۳۱۱۱۰ تماس بگیرند.

منتشر شده در :2020/01/14 - 11:01|شناسه خبر: 44875 376 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه