امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۱۳:۰۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

هشدار مدیرکل مدیریت بحران استان نسبت به سامانه بارشی جدید/برف و باران شدید در راه کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به ورود سامانه جدید بارشی از روز چهارشنبه دوم بهمن به جو استان هشدار داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت، وحید محمدی تبار در این خصوص گفت: بنا به هشدار های سازمان مدیریت بحران کشور و پیش بینی های اداره کل هواشناسی استان از صبح روز چهارشنبه دوم بهمن ماه ۹۸ استان میزبان یک سیستم بارشی شامل: باران و برف خواهد بود ، که این سامانه بارشی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ( دوم و سوم بهمن ماه) این هفته جو استان را بشدت تحت تاثیر قرار خواهد داد. بارش باران ، برف ، تگرگ ، رعد و برق و افت فشار و دما را در سطح استان بخصوص مناطق سردسیری داریم.

محمدی تبار افزود: لازم است دستگاههای خدمات رسان و عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و شهرستان آمادگی کامل داشته باشند و شهروندان نیز به توصیه ها و هشدار های هواشناسی و مدیریت بحران ، راهداری و حمل و نقل جاده ای ، پلیس راه ، صدا و سیما ، رادیو و … توجه جدی داشته باشند.

مدیر کل مدیریت بحران در پایان گفت : انشالله مجموعه های راهداری و حمل و نقل جاده ای ، پلیس راه ، شهرداری های سراسر استان ، هلال احمر ، فوریت های پزشکی ، شرکت های آب ، برق ، گاز ، مخابرات و … ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دو روز آخر این هفته کلیه امکانات و نیروی انسانی خویش را برای رعایت حال مردم و جلوگیری از مشکلات احتمالی ناشی از این سامانه بارشی بصورت آماده باش و فعال در ماموریت های سازمانی و مدیریت بحران در میدان کار و تلاش جهادی در نظر داشته باشند و لازم است گزارش کار روزانه به مدیریت بحران استان داشته و همچنین بصورت شبانه روزی پاسخگوی مردم و شهروندان هم استانی باشند.

 

به گزارش راه ملت، سامانه بارشی از بامداد چهارشنبه با بارش برف، باران و کولاک شدید، کاهش دما و محدودیت دید وارد جو استان خواهد شد.

اوج فعالیت این سامانه در چهارشنبه بوده و بارش‌هایی به شکل برف و کولاک در مناطق سردسیری و کوهستانی را به همراه خواهد داشت.

همچنین برای مناطق گرمسیری بارش باران پیش بینی شده است.

این سامانه تا صبح پنجشنبه در جو استان فعال خواهد بود.

منتشر شده در :2020/01/20 - 05:01|شناسه خبر: 44910 926 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه