امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۱۶:۰۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

۲۳ بقعه شاخص کهگیلویه و بویراحمد میزبان “سوگواره یاس نبوی”

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری سوگواره یاس نبوی در آستان مبارک ۲۳ امامزاده و بقعه شاخص استان خبر داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت، «حجت الاسلام نورالله جنتی پور» در این خصوص افزود: ویژه‌برنامه‌های سوگواره یاس نبوی در آستان مبارک امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد از ششم تا ۱۱ بهمن ماه، آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه‌های سوگواره یاس نبوی در آستان مبارک ۲۳ امامزاده و بقعه استان، اظهارکرد: ویژه‌برنامه‌های این سوگواره در امامزاده مختار(ع)، امامزاده عبدالله(ع) و امامزاده بی بی خاتونین(س)شهرستان بویراحمد، امامزاده ابراهیم اسدالله(ع)شهرستان بهمئی، امامزاده جعفر(ع) و بی بی حکیمه(س) در گچساران، امامزاده آقا میر(ع) و امامزاده میر سالار(ع)، امامزاده سید محمد(ع) و ابراهیم عسکر(ع)، امامزاده یوسف سوق و امامزاده بی بی رشیده (س)چرام به صورت ویژه برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اقامه نماز جماعت ظهر روز شهادت، زیارت حضرت زهرا(س)، برگزاری محافل انس با قران کریم، نشست های تخصصی با جوانان، مشاوره خانواده، گام دوم انقلاب، بصیرتی، برپایی خیمه‌های معرفت و… از جمله برنامه‌های بقاع متبرکه در برگزاری سوگواره یاس نبوی خواهد بود.

حجت الاسلام تصریح کرد: سخنرانان بقاع متبرکه در ایام فاطمیه به سخنرانی در مورد ویژگی‌های شخصیتی و سبک زندگی حضرت زهرا(س) خواهند پرداخت و امیدواریم این سخنرانی‌ها بتواند در شناساندن شخصیت حضرت زهرا(س) به نسل جوان و الگوپذیری ایشان از این شخصیت برجسته اثرگذار باشد.

وی بیان کرد: ۲۳ مبلغ نیز در ایام فاطمیه در بقاع متبرکه شاخص استان حضور خواهند داشت./ایسنا

منتشر شده در :2020/01/22 - 01:01|شناسه خبر: 44962 647 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه