امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۱۱:۳۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛

اجازه نمی‌دهم حتی یک رای به نفع کسی کم و یا زیاد شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر تمام دنیا را برای من قباله کنند و سند بزنند، اجازه نمی دهم که حتی یک رای به نفع کسی کم و یا زیاد شود.

راه ملت به گزارش راه ملت، حسین کلانتری در نشست هماهنگی و هم اندیشی رئیس و اعضای هیئت نظارت بر انتخابات و دفتر شورای نگهبان با حضور اعضای ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: اگر همه دنیا را برای من قباله کنند و سند بزنند اجازه نمی‌دهم که حتی یک رای به نفع کسی کم و یا زیاد شود و خط قرمز ما رعایت اخلاق، قانون، امانتداری و صداقت در برگزاری انتخابات سالم است.

و  چهل و یکمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی از آمادگی کامل استان برای برگزاری انتخابات دوم اسفندماه خبر داد و افزود: تمام امکانات و تجهیزات برای برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری در استان آماده بوده و مشکلی وجود ندارد.

کلانتری با اشاره به اینکه این انتخابات زیبایی مضاعفی دارد که با دهه فجر پیوند خورده و نمایش اقتدار ملت ایران است، ابراز کرد: ستاد انتخابات استان و فرمانداران شهرستان‌های ۸گانه استان تمام تمهیدات لازم را برای انتخابات بدون اشکال در نظر بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات از آن مردم بوده و توسط خود مردم انجام می‌شود، بیان کرد: هیئت‌های نظارت و اجرا از دل خود مردم  و اقشار مختلف مردم هستند و این معنای واقعی دموکراسی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایجاد شائبه در خصوص ناظران و مجریان انتخابات، نامهربانی و کم لطفی در حق مردم بوده چرا که اعضای شعب، ناظرین، بازرسین، نمایندگان فرماندار و نمایندگان نامزدها از میان معتمدین و اقشار مختلف مردم انتخاب شده‌اند.

کلانتری با اشاره به اینکه بارها هشدارها و تاکیدات لازم در خصوص اعلام بی طرفی از سوی فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات داده شد، ادامه داد: اجازه نخواهم داد حتی یک رای جابه جا شود و در این راه  از رای مردم صیانت و حفاظت می‌کنیم.

وی عزل و برخورد جدی با برخی مدیران که تخلف انتخاباتی داشتند را از جمله مهم ترین اقدامات در این خصوص عنوان کرد و گفت: برخی هجمه‌ها، عملیات‌های روانی و غوغاسالاری‌های سازماندهی شده و  شائبه تخلف در انتخابات و ایجاد شبهه از سوی برخی افراد غیرمنصفانه و اهانت به مردم است.

کلانتری تاکید کرد: تک تک آرا برای ما در حکم ناموس بوده و هر شخصی که پیروز این انتخابات باشد برای ما محترم است و هیچ تفاوتی ندارد و هر مدیری امانتدار، بی طرف، صادقانه و مقتدرانه عمل کند خود را موظف به حمایت حداکثری از آن مدیر می‌دانم.

وی با بیان اینکه هر مدیری که تخلف کند و از ریل قانون خارج شود به شدت با وی برخورد خواهد شد، تصریح کرد: رسالت ما این بوده که مردم یقین و باور داشته باشند که از آرای آن‌ها حفاظت می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ما در مسیر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب گام برمی‌داریم و آخرتمان را فدای دنیای کسی نمی‌کنیم و از هیچ شخص، گروه و طایفه‌ای حمایت نمی‌کنیم و همه را با یک چشم می‌بینیم.

منتشر شده در :2020/02/10 - 02:02|شناسه خبر: 45538 669 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه