امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۰۲:۴۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

زمان و نحوه برگزاری جشنواره رسانه‌ای پیشگیری از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره مجازی رسانه ای پیشگیری از کرونا در ۴ بخش تیتر و خبر،مقاله و گزارش،کلیپ خبری و عکس خبری در استان خبر داد.

راه ملت: محمدعلی پیرسبزی در جمع خبرنگاران گفت: بدون تردید جامعه فرهنگ و هنر و بویژه اصحاب رسانه در راه پیشگیری و مبارزه با کرونا مجاهدانه تلاش کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شایسته بود به پاس این تلاش و مجاهدت اصحاب رسانه، جشنواره‌ای برای تکریم و تجلیل از فعالیت آنها در دوره ویروس کرونا برگزار کنیم افزود: این جشنواره با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری ،بسیج رسانه سپاه فتح و دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطرنشان کرد: این جشنواره در ۴ بخش تیتر و خبر،مقاله و گزارش،کلیپ خبری و عکس خبری برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به موضوعات این جشنواره افزود: کرونا و امید بخشی به جامعه،کرونا و آگاهی بخشی به جامعه، فرهنگ سازی بهداشت عمومی،  فرهنگ سازی شعار”درخانه بمانیم” ایثار و جانشفانی کادر بهداشتی و درمانی استان، اقدامات  گروه‌ههای جهادی و دستگاه‌های مختلف استان، پاسخ به شایعات و همچنین مطالبه گری از مسولان، محورهای اصلی موضوعات جشنواره است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هر یک از اصحاب رسانه مجاز به ارسال ۲ اثر منتشر شده در بازده زمانی اسفند ۱۳۹۸ تا ۲۵ فروردین ماه ۱۳۹۹ هستند.

پیرسبزی همچنین نحوه ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره  را از طریق پیام رسان‌های سروش و واتس آپ  به شماره ۰۹۱۷۳۴۴۸۰۲۱ –مدیر روابط عمومی اداره کل اعلام و گفت: مهلت ارسال آثار ۲۵ فروردین ماه است.

وی یادآور شد: جزئیات برگزاری این جشنواره  در فراخوان و پوستر و  از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر خواهد شد.

منتشر شده در :2020/04/03 - 09:04|شناسه خبر: 47450 395 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه