امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۰۱:۵۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان بویراحمد:

فعالیت یگان حفاظت منابع طبیعی بویراحمد در ۳ جبهه/رفع تصرف از اراضی آب‌نهر

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان بویراحمد از رفع تصرف اراضی ملی در منطقه آب‌نهر خبر داد.

راه ملت: عادل آرامش در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج با اشاره به وظایف متعدد و کارهای سخت این یگان به خصوص در یکی دو ماه اخیر اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات ما در چند وقت اخیر مقابله با شیوع بیماری و ویروس کرونا بوده است.

وی با بیان اینکه منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین اداره شهرستان بویراحمد به وظایف خود برای مقابله با شیوع این ویروس عمل کرده‌اند افزود: نخستین و مهم‌ترین اقدامی که در این راستا انجام دادیم انسداد مسیرهای منتهی به عرصه‌های طبیعی شهرستان بود.

این مسوول با بیان اینکه عرصه‌های شهرستان بویراحمد یکی از عرصه‌های با وسعت زیاد است و همین کار را برای یگان حفاظت منابع طبیعی سخت می‌کند افزود: رویکرد مدیریت شهرستان بویراحمد تلاش حداکثری با حداقل امکانات و نیروهاست و در همین راستا وظیفه خود می‌دانیم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

آرامش به سایر اقدامات از جمله رفع تصرف‌ها و مقابله با سودجویان اشاره کرد و گفت: روز گذشته به همراه مهندس حکمتیان مدیرکل منابع طبیعی استان در راستای رفع تصرف اراضی ملی به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور جمع‌آوری بیش از ۲۰۰ نهال غرس شده در منطقه آب‌نهر را داشتیم.

وی گفت: اقدامات تنها به رفع تصرف برنمی‌گردد بلکه سودجویان که میراث طبیعی استان و شهرستان بویراحمد را نشانه رفته‌اند اقدام به زغال‌گیری از چوب درختان جنگلی می‌کنند از جمله اقدامات برخورد با این افراد و کشف و ضبط کوره‌های زغال بوده است.

منتشر شده در :2020/04/06 - 03:04|شناسه خبر: 47588 767 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه