امروز :جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۲۱:۰۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تولید ۱۶ فیلم کوتاه کرونایی به همت حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد از تولید و انتشار ۱۶اثر فیلم کوتاه با موضوع پیشگیری از ویروس کرونا در حوزه هنری خبر داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه بویراحمد اکبر آیین با بیان این خبر گفت: واحدهنرهای تصویری حوزه هنری استان از ابتدای شیوع کرونا ویروس با ایجاد پویش در خانه بمانیم تا زنجیره کرونا قطع شود با بهره گیری از خلاقیت هنرمندان در تحقق شعار در خانه بمانیم اقدام به تولید و انتشار ۱۶ اثر فیلم کوتاه نموده است.

آیین اظهار داشت:این آثار در قالب های مستند ،موشن گرافیک،انیمیشن و کلیپ تولید و از طریق فضای مجازی و رسانه ها منتشر شده که با استقبال خوب مخاطبین روبرو گردید.

وی با اشاره به آثار تولید شده گفت:پنج اثر موشن گرافیک با موضوع کرونا و پیام های بهداشتی آن توسط مهدی نجفی نژاد،دو اثر موشن گرافیک توسط حمید شیر مردی و دو اثر استاپ موشن از رضا پورزارعی وهمچنین انیمیشن “یک اتفاق ساده”با موضوع پیام های بهداشتی به کارگردانی نفیسه خوانساری ،کلیپ “انقلاب از آغاز تا کنون” به کارگردانی رضا دانش پژوه وکلیپ “از جنگ تا کرونا” با موضوع فداکاری های پرسنل درمانی استان به کارگردانی سعید کریمی از جمله آثار تولید شده می باشد.

آیین اضافه کرد: تولید مستند های”خواهش ” و “اشکهای یک پدر”به کارگردانی سید جواد هادی اصل ،مستند “پاکبان ضد ویروس نیست”با موضوع تلاش های پاکبانان در شرایط کرونایی به کارگردانی سعید کریمی و داستانی “به یاد آنها”با موضع شهدای سلامت به کارگردانی زهرا یزدانی از دیگر آثاری است که حوزه هنری با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تولید و منتشرنموده است.

منتشر شده در :2020/05/03 - 03:05|شناسه خبر: 49227 824 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه