امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۲۴:۵۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

آغاز آزمون صحت کار باسکول های ثابت در استان کهگیلویه و بویراحمد

آزمون صحت کار باسکول های ثابت در استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با شروع فصل برداشت گندم در مناطق گرمسیری اغاز شد.

راه ملت: به گزارش راه ملت به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد: با توجه به شروع فصل برداشت گندم در مناطق گرمسیری شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام، باشت، لنده و گچساران آزمون سنواتی باسکول های ثابت همکف در این شهرستان ها آغاز گردید.

بهمن رحمتی در این خصوص گفت: با آغاز فصل برداشت و خرید گندم از کشاورزان عزیز استان و در راستای اجرای قانون و دستورالعمل های سازمان ملی استاندارد و اطمینان از صحت عملکرد باسکول های وسایل چرخدار جاده ای ثابت همکف، باسکول های مراکز خرید گندم شامل سیلوهای گندم، شرکت های تولیدی آرد، غله و بازرگانی و تعاونی های روستایی در شهرستان های استان، از نظر صحت کار بررسی می شوند.

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در سال ۱۳۹۸صحت عملکرد ۵۰ باسکول ثابت همکف در استان توسط شرکت همکار تایید صلاحیت شده توسط سازمان ملی استاندارد ایران مورد آزمون قرار گرفت.

بهمن رحمتی افزود: نصب برچسب گواهی کالیبراسیون و تاییدیه سازمان ملی استاندارد ایران بر روی همه باسکول ها الزامی است و کشاورزان عزیز هنگام فروش گندم از وجود برچسب های صحت سنجش و تاییدیه استاندارد بر روی باسکول های مراکز خرید گندم در استان مطمئن شوند.

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: آزمون صحت عملکرد باسکول های استان منحصر به فصل برداشت گندم نبوده و این طرح به طور مستمر در طول سال در تمام شهرستان های استان ادامه دارد و از واحدهای تولیدی و خدماتی و باسکول داران تقاضا می شود به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و مشتریان با بازرسان این سازمان همکاری کنند.

منتشر شده در :2020/05/07 - 02:05|شناسه خبر: 49481 376 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه