امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۵۹:۱۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

به همت باشگاه فرهنگی ورزشی فرازبام خائیز دهدشت؛

رزمایش (همت جوانانه، کمک مومنانه) برگزار شد+تصاویر

مدیرعامل هندبال فرازبام خائیز دهدشت تصریح کرد: امسال با توجه به شرایط کرونا، تصمیم گرفتیم این افطاری را با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت بسته های معیشتی بین افراد نیازمند تقسیم کنیم.

راه ملت: باشگاه هندبال فراز بام خائیز دهدشت در رزمایش “همت جوانانه، کمک مومنانه” نشان دادند که دفاع از هموطن کمتر از دفاع از حرم نیست.

شیوع کرونا ویروس منجر به بیکاری و راکد ماندن بسیاری از مشاغل شد و بر چرخه اقتصاد تاثیر بسزایی گذاشت.

روحت شاد حاج قاسم سلیمانی که گفتی فرصتی که در بحران هاست در خود فرصت ها نیست.

و مردم ایران اسلامی این روزها الحق و الانصاف این سخن شما را به خوبی معنا کردند. سیل کمک های مردمی در ایران اسلامی، این روزها جلوه ای از همدلی را در تاریخ ماندگار کرده است.

ایرانیان در مشق همدلی مومنانه خود به جهانیان نشان دادند ک مهربانی قرنطینه نمی شود تا نشان دهند دفاع از هموطن کمتر از دفاع از حرم نیست.

در همین راستا تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت پیرو سفارش رهبر معظم انقلاب طی اقدامی ارزشمند توزیع کمک های مومنانه را در دستور کار خود قرار داد و این بسته ها در بیست و یکم ماه رمضان و روز قدر به دست نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا رسید.

انجام چنین کارهای جهادی نشان از این است که مردم در خدمت رسانی همچون دوران دفاع مقدس پای آرمان های شهدا ایستاده اند و نمی گذارند که حرف ولی شان زمین بماند.

این اتفاق های خوب و پسندیده باعث افتخار در تاریخ و عبور از این بحران است تا بگویند به پیروی از مولایشان علی(ع) نیازمندان را فراموش نکردند و جهاد همچنان ادامه دارد.

مجید پارسایی در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: تیم هندبال فرازبام خائیز طی سه سال گذشته برنامه افطاری در ولادت امام حسن مجتبی(ع) در دستور کار خود داشت و به صورت طبخ گرم نیازمندان را از این سفره بهره مند می کرد.

مدیرعامل هندبال فرازبام خائیز دهدشت تصریح کرد: امسال با توجه به شرایط کرونا، تصمیم گرفتیم این افطاری را با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت بسته های معیشتی بین افراد نیازمند تقسیم کنیم.

وی اظهار کرد: با همکاری سپاه، خیرین و اداره ورزش، ۱۱۴ خانوار مستمند را شناسایی کردیم و بسته های معیشتی به همین تعداد بین آن ها توزیع شد.

پارسایی ارزش این بسته های معیشتی را ۱۷۰ میلیون ریال عنوان و بیان کرد: صفر تا صد این هزینه توسط تیم فرازبام خائیز انجام شد.

منتشر شده در :2020/05/16 - 12:05|شناسه خبر: 49980 760 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه