امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۱۷:۰۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اعلام تاریخ امتحانات و نحوه پذیرش خوابگاه‌ها از سوی دانشگاه یاسوج

رئیس دانشگاه یاسوج توضیحاتی در خصوص فعالیت مجدد دانشگاه یاسوج داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت، احمدعریان در خصوص بازگشایی دانشگاه یاسوج  بیان کرد: بازگشایی دانشگاه ها بستگی به نظر ستاد ملی کرونا دارد و فعلاً دانشگاه‌ها مطابق تاریخ ۱۷ خرداد و پس از ماه مبارک رمضان کار خود را آغاز خواهند کرد.

عریان در خصوص برگزاری امتحانات دانشگاه دولتی یاسوج تصریح کرد: امتحانات دانشگاه تحت تاثیر بیماری کرونا ویروس با تاخیر آغاز خواهند شد.

وی در ادامه تاکید کرد: ما کلاس های تئوری را به صورت مجازی برگزار کرده اما برای کلاس های عملی که  عقب افتاده اند ۳ هفته کلاس حضوری در زمان مقرر شده برگزار خواهیم کرد تا برای دانشجویان رفع اشکال شود.

عریان اظهار کرد: قطعاً همه امتحانات با تاخیر آغاز خواهد شد و تاریخ آنها دستخوش تغییر و تحولاتی خواهد بود.

وی درادامه در خصوص اینکه امتحانات به صورت حضوری یا غیر حضوری برگزار می شوند تصریح کرد: سعی ما بر این است که امتحانات به صورت حضوری، با رعایت مسائل بهداشتی  و با حداقل جمعیت و فاصله گذاری مناسب برگزار شود  لذا در این خصوص دو روز قبل از اعلام قطعی بازگشایی دانشگاه ها ما خوابگاه ها، کلاس ها، سلف (سرویس ) و اتوبوس های دانشجویان را ضد عفونی خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه یاسوج اظهار کرد: خوابگاه‌های دانشجویی جمعیت بسیار زیادی دارد و ما در صدد هستیم تا ظرفیت ها را کاهش داده و جمعیت کمتری از دانشجویان در این خوابگاه ها سکونت داده شوند چرا که پذیرفتن همه دانشجویان خوابگاهی ریسک بزرگی است.

وی افزود: باید ابتدا از ناقل بودن یا نبودن بیماری در دانشجویان اطمینان پیدا کنیم، بسیاری از دانشجویان از شهرهایی هستند که کانون این بیماری است و اگر ما غفلت کنیم این سبب شیوع و موج جدیدی از بیماری در استان خواهد شد همچنین برای فراگیری دانشجویانی که دروس آن ها عملی است آزمایشگاه ها را ضدعفونی خواهیم کرد./فارس

منتشر شده در :2020/05/20 - 11:05|شناسه خبر: 50360 635 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه