امروز :جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۳۵:۵۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تازه ترین جزئیات مبتلایان به کووید۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد/شمار قربانیان کرونا در استان به بیست نفر رسید

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش تعداد قربانیان کووید ۱۹ در استان به ۲۰ نفر خبر داد و گفت: این بیمار ۷۳ ساله، ساکن شهرستان چرام بود که متاسفانه بر اثر کرونا در مرکز بهداشتی درمانی شهدای دولت آباد، بیمارستان شهید جلیل یاسوج جان باخت.

راه ملت: به گزارش راه ملت به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: در سیزدهمین روز از تیرماه سالجاری، ۹ بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان‌های استان بستری می باشند.

وی اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۱۲۳۳ مورد گزارش شده است.

دکتر یزدانپناه یادآور شد: از ۱۱۵ جواب دریافت شده از آزمایشگاه های سلولی مولکولی یاسوج، بیشترین موارد مثبت امروز مربوط به شهرستان گچساران و مابقی موارد در شهرستان بهمئی، کهگیلویه، بویراحمد و چرام می باشند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه تعداد موارد مثبت  و موارد بستری نیز همچون  روزهای گذشته در حال افزایش است.

دکتر یزدانپناه گفت: استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری هوشمند، عدم شرکت در تجمعات، عدم خروج از خانه بجز در موارد ضروری و شستن مکرر دست ها‌ از مهمترین توصیه های ما به مردم است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: امیدواریم مردم شریف استان ضمن عمل به توصیه های بهداشتی از مسافرت به استان هایی مانند خوزستان،بوشهر ،هرمزگان  و فارس که در وضعیت قرمز  یا هشدارقرار دارند خودداری کرده و سلامت خود و جامعه را به خطر نیندازند.

منتشر شده در :2020/07/03 - 06:07|شناسه خبر: 51759 843 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه