امروز :جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۳۰:۱۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد:

اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر نیازمند مشارکت همه جانبه است/ ضرورت سرمایه گذاری هدفمند در حوزه کودک و نوجوان

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر یکی از آسیب های در کمین کودکان و نوجوانان است، گفت: با زبان هنر و آموزش خود مراقبتی می توانیم کودکان را در مقابل آسیب های اجتماعی بیمه کنیم.

 

به گزارش راه ملت ، سید ناصر رضایی در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره “ندای امید” استان، ضمن تقدیر از همه متولیان برگزاری این جشنواره، اظهار داشت:
پویایی، تحرک و هدفمندی مشخص از زمان مدیریت جدید کانون پرورشی مشهود است.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان عنوان کرد: جایگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جایگاه ویژه ای نزد اهالی فرهنگ و هنر است.

وی ضمن خداقوت به اعضای دبیرخانه این جشنواره، عنوان کرد: مجموعه علوم پزشکی و کانون پرورش فکری مشارکت اثر گذار در برگزاری این جشنواره داشتند.

رضایی با اشاره به اینکه ۲۰ نهاد از دستگاه های اجرایی عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هستند، گفت: برخی از این اعضا در حد رفع تکلیف هستند و برخی مشارکت فعال دارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش، اظهار داشت: در کمتر استانی کانون پرورش فکری در این شورا مشارکت دارد و این نشان دهنده اهمیت ما به رفع آسیب های اجتماعی با اجرا و پیاده سازی برنامه های پایه ای است.

رضایی تاکید کرد: فعالیت در حوزه کودک و نوجوانان سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می شود.

وی افزود: اگر امروز کار می کنیم اثر گذاری آن را در آینده شاهد خواهیم بود.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: اگر والدین و سیاستمدارن امروز برای مقابله با آسیب های اجتماعی برنامه ریزی و روش تربیتی خاص نداشته باشند در آینده با مشکلات بسیاری رو به رو می شویم.

وی با تاکید بر اینکه انسان محور توسعه پایدار است، اظهار داشت: روش های سنتی در تربیت با نیازهای جامعه امروز همخوانی ندارد.

رضایی به بحث سوء مصرف مواد مخدر به عنوان یک آسیب اجتماعی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۳ میلیون معتاد در سطح کشور و ۱۲ هزار معتاد در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه سوء مصرف مواد مخدر عامل بسیاری از آسیب های اجتماعی است، بیان کرد: همه سنین و گروه ها برای ما مهم هستند و ستاد اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر نیازمند یک مشارکت همگانی از سوی مردم، سمن ها و هنرمندان و متنفذین است.

منتشر شده در :2020/07/21 - 09:07|شناسه خبر: 52170 439 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه