امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۱۰:۱۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تازه ترین جزئیات مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش تعداد قربانیان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد به ۵۹ نفر خبر داد و گفت: این بیمار متاسفانه دارای بیماری زمینه ای بود که پس از ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در یاسوج جان خود را از دست داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدان‌پناه ابراز داشت: تاکنون ۲۲ هزار و ۲۰۰ نمونه از افراد مشکوک و قطعی مبتلا به کووید ۱۹ در استان گرفته شده است.

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج شهرستان‌های کهگیلویه و چرام نیز از دیروز به جمع شهرستان‌های با وضعیت قرمز اضافه شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با بررسی وضعیت بیماران بستری و فوتی در کل کشور، در می‌یابیم که سن بیماران بستری و فوتی پایین‌تر آمده و افراد، بدحال‌تر از گذشته به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند.

 

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۲۸۷۵ نفر بهبود یافته اند.
دکتر یزدان پناه اضافه کرد: هم اکنون ۱۷۷ بیمار مشکوک و قطعی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۸۲ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۱۷ بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.
وی تصریح کرد: امروز نیز جواب ۸۶ نمونه را از آزمایشگاه دریافت نمودیم که بیشترین موارد مثبت در بویراحمد و گچساران بود.
دکتر یزدان پناه ابراز داشت: از مهمترین اقدامات برای کنترل کووید۱۹ عدم حضور در اجتماعات و‌ دورهمی ها و‌ پرهیز از مسافرت های غیر ضرور است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بر لزوم اهمیت اجرای طرح فاصله‌گذاری فیزیکی تاکید کرد و گفت: لازم است توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیریم، فاصله فیزیکی با دیگران را رعایت کنیم، استفاده از ماسک را هرگز فراموش نکنیم و دست‌های خود را به صورت مرتب بشوئیم تا بتوانیم موفق به کنترل این ویروس خطرناک شویم.
منتشر شده در :2020/08/04 - 08:08|شناسه خبر: 52418 478 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه