امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۵۰:۰۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بهره‌برداری و افتتاح چند پروژه بزرگ در کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر راه

چند پروژه بزرگ در کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر راه بهره‌برداری و افتتاح شد.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ایران به همراه سیاوش امیرمکری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور، حسین کلانتری استاندار کهکیلویه و بویراحمد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به همراه هیات همراه، پروژه توسعه و بهسازی سطوح پروازی، تکمیل روشنایی باند، بهسازی ترمینال، تکمیل ساختمان‌ها و ارتقای زیرساخت‌های ایمنی و عملیاتی فرودگاه یاسوج را افتتاح کرد.

وزیر راه و شهرسازی طی این مراسم، مزایای افتتاح این پروژه‌های فرودگاهی را در افزایش رضایتمندی مسافران و کیفیت مطلوب‌تر خدمات به ایرلاین‌ها برشمرد و به همراه هیات همراه از بخش‌های دیگر فرودگاه بازدید کرد. 

 

همچنین محمد اسلامی، طی مراسمی نمادین، کلنگ تقاطع غیر همسطح یاسوج – سه راهی مهریان (احداث راه اصلی سورمق-اقلید- یاسوج) در استان کهکیلویه و بویر احمد را بر زمین زد.

 

در ادامه این سفر ، وزیر راه و شهرسازی به منظور بررسی زیرساخت ها و  اقدامات انجام شده در محور دهدشت، اصفهان و پاتاوه در استان کهکیلویه و بویراحمد، امروز ۱۳ شهریور، از این محور بازدید کرد.

 

به گزارش راه ملت؛  بررسی مشکلات جاده در دست ساخت چرام-گچساران و بافت فرسوده گچساران از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی است.

 

 

منتشر شده در :2020/09/03 - 12:09|شناسه خبر: 53821 522 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه