امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۱۱:۴۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

۶ هزار و ۵۰۰ دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد مشغول به تحصیل هستند/ آغازسال تحصیلی جدید دانشگاهی از ۱۵ شهریورماه

 رئیس دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کلاس ورودی سال های گذشته دانشگاه علمی کاربردی این استان از ۱۵ شهریورماه شروع شده و ورودی های جدید نیز از اول مهرماه می توانند به صورت غیرحضوری در کلاس ها شرکت کنند.

به گزارش راه ملت؛”مهدی نوری پور”  افزود: با توجه به شرایط کرونایی در کشور از حدود سه ماه گذشته مصوب کردیم که کلاس ترم پیش رو دانشگاه علمی-کاربردی استان را در هر شرایطی به صورت مجازی برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: کلاس ورودی سال های گذشته دانشگاه علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد از ۱۵ شهریورماه شروع شده و ورودی های جدید نیز از اول مهرماه می توانند به صورت غیرحضوری در کلاس ها شرکت کنند.
رئیس دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هم اکنون حدود ۶۵۰۰ در دانشگاه درحال تحصیل هستند، اظهار کرد: برای برگزاری کلاس های عملی نیز راه هایی در نظر گرفته ایم که شامل تقسیم تعداد دانشجویان هر کلاس به چند گروه و حضور در دانشگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی و یا موکول کردن کلاس ها به ماه های بعد در صورت بهبود وضعیت کرونایی، می شود.
نوری پور با اشاره به اینکه سامانه برگزاری مجازی کلاس های دانشگاه علمی-کاربردی به خوبی اجرا می شود و در این زمینه مشکلی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: تعدادی از دانشجویان در مناطق روستایی و عشایری مشکل دسترسی به اینترنت با سرعت مناسب دارند و یا تعدادی از دانشجویان نیز که از خانواده های کم بضاعت هستند، نمی توانند امکانات لازم برای آموزش مجازی را فراهم و از آموزش مجازی به خوبی استفاده کنند.
وی اینترنت با سرعت مناسب برای نقاط مختلف استان و هزینه مناسب برای امور دانشگاهی را از مسئولین خواستار شد.

منتشر شده در :2020/09/13 - 01:09|شناسه خبر: 54377 312 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه