امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۲۵:۵۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

جمع‌آوری ۲٫۹ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در کمیته امداد منطقه یک یاسوج

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: دو میلیارد و ۹۴۹ میلیون تومان کمک‌های مردمی از ابتدای سال جاری تاکنون در این اداره جمع‌آوری‌شده است.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: در حال حاضر ۳۴۵۵ خانوار معیشت بگیر کمیته امداد منطقه یک هستند که از این تعداد ۱۳۴۹ خانوار تبصره ۱۴ و مابقی مددجویان اصلی هستند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون دو میلیارد و ۹۴۹ میلیون تومان کمک‌های مردمی در کمیته امداد منطقه یک یاسوج جمع‌آوری‌شده است،  افزود: مبالغ جمع‌آوری‌شده در قالب طرح‌های صدقات، اکرام ایتام و محسنین، زکات و سایر جشن‌ها و برنامه‌های این نهاد بوده است.
حیدری با اشاره به اینکه ۳۸۹۷ صندوق صدقه در محدوده مربوط به کمیته امداد منطقه یک یاسوج در منازل و سطح معابر وجود دارد، گفت: از این صندوق‌های صدقات درمجموع ۹۵ میلیون تومان جمع‌آوری‌شده است.
وی تأکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و زیان و ضررها و بیکاری‌های ناشی از آن، از مردم خیر و نیکوکار هم استانی دعوت می‌کنیم برای کمک به نیازمندان کمیته امداد را یاری کنند.
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج ضمن قدردانی از مشارکت مردم خیر و نیکوکار هم استانی در برنامه‌های این نهاد برای کمک و یاری نیازمندان گفت: خیران نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* و همچنین پرداخت از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۶۴۷۷  به نام کمیته امداد منطقه یک یاسوج، در زمینه کمک به نیازمندان این نهاد شرکت کنند.
انتهای پیام

منتشر شده در :2020/10/20 - 06:10|شناسه خبر: 56527 523 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه