امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۳۸:۲۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه خبر داد؛

“درسنامه آموزشی” ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان کهگیلویه تولید و توزیع شد +تصاویر

برای اولین بار در سطح استان، تولید و توزیع درسنامه آموزشی ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان کهگیلویه صورت پذیرفت.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش دهدشت ، سید فضل الله گنجی پور گفت : در جهت توجه به عدالت آموزشی و با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و عدم حضور دانش آموزان در کلاس درس، واحد آموزش ابتدایی شهرستان کهگیلویه با مشارکت راهبران آموزشی و همکاران توانمند آموزشی، اقدام به تهیه و توزیع خودآموز درسی(درسنامه) در تمام پایه های تحصیلی مقطع ابتدایی نمود.

 

گنجی پور ادامه داد ؛ خودآموز درسی دانش آموز در شرایط فعلی که مدارس به صورت غیر حضوری آموزش را دنبال می کنند ابزاری است که با هدف ادامه آموزش تهیه گردید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه ضمن ابراز رضایت از تولید درسنامه  که در راستای عدالت آموزشی صورت گرفت بیان داشت ؛  در شرایط فعلی هیچ دانش آموزی نباید از آموزش فاصله بگیرد و هدف آموزش و پرورش توجه به کلیه دانش آموزان در سراسر شهرستان است.
روح الله پناهنده معاونت واحد معاونت آموزش ابتدایی شهرستان کهگیلویه نیز با ابراز خرسندی از تهیه خودآموز درسی گفت : محرومیت هایی مانند عدم دسترسی به اینترنت و فضای مجازی نباید مانع دسترسی به آموزش و برنامه ما آموزش مستمر در کلیه مدارس سطح شهرستان می باشد.
همچنین محمود  شاکری کارشناس مسئول آموزش ابتدایی شهرستان نیز، درسنامه را یکی از ابزارهای آموزشی در شرایط فعلی دانست و گفت :  توجه به دو درس ریاضی و فارسی را در شرایط کنونی در اولویت قرار داده ایم و بیان داشت هدف ما توزیع متوازن آموزش در سراسر مدارس سطح شهرستان می باشد و نباید عدم دسترسی به فضای مجازی مانع فرایند یاددهی و یادگیری شود. همینطور استفاده از ظرفیت های راهبران آموزشی سرگروه های آموزشی را گره گشای محرومیت های آموزشی دانست.

درسنامه آموزشی برای کلیه دانش آموزان محروم از فضای مجازی تهیه شد و کلیه روستاها در نوبت اول چاپ تحت پوشش این طرح در سطح شهرستان قرار گرفتند.

 

 
منتشر شده در :2020/11/16 - 06:11|شناسه خبر: 58068 627 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه