امروز :جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۳۶:۲۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برخورد قاطع با برگزارکنندگان مراسم های غیرمتعارف عروسی و عزاداری

رئیس کل دادگستری استان گفت: دادستان‌ها با قاطعیت از برگزاری مراسم های غیر متعارف عروسی و عزاداری در کهگیلویه و بویراحمد جلوگیری کنند.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ رئیس کل دادگستری این استان طی دستوری به دادستان‌های عمومی و انقلاب شهرستان‌ها و روسای بخش‌های قضایی دستور دادند که با افراد موثر در تشکیل و دعوت به کانون‌های جمعیتی مانند عروسی‌ها و مراسم تشییع جنازه‌ها که نقش بسیار موثر و نگران کننده‌ای در ابتلای مردم به بیماری منحوس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد دارد برخورد قاطع و بازدارنده کنند.

حسن نگین تاجی از اقدامات قاطع برخی دادستان‌ها مانند حوزه قضایی شهرستان دنا در برخورد بازدارنده با چنین اقدامات خطرآفرینی قدردانی کرد و افزود: دچار شدن افراد جامعه به این بیماری منحوس، آثار زیانبار فراوانی به لحاظ شخصی، معیشتی، اقتصادی، اجتماعی و حتی روانی بر جامعه داشته و کادر درمان را نیز به شدت خسته کرده است.
وی گفت: به هیچ وجه پذیرفته نیست که ولنگاری و بی‌مبالاتی افراد بی مسئولیت سبب تشدید این موضوع شود.
رئیس کل دادگستری استان به دادستان‌ها و روسای بخش‌های قضایی دستور داد، با افرادی را که سلامت و بهداشت جامعه را با تهدید مواجه می‌کنند با قاطعیت برخورد کنند.
نگین تاجی با اشاره به اینکه باید عوامل برگزاری جلسات و مراسم ها را قبل از هر گونه اقدامی شناسایی و از طریق افراد متنفذ و سرشناس و با کمک نیروی انتظامی آن‌ها را منصرف کرد گفت: در صورت سرپیچی این افراد از دستورات، با تشکیل پرونده به بازداشت آنها اقدام شود.
وی اضافه کرد: دادستان‌ها موظف هستند، دستورات قاطعی در این زمینه و در حوزه‌های قضایی تحت مدیریت خود صادر و از طریق پلیس راهور، برای برگزار کنندگان جلسات غیرمتعارف جرائم سنگین اعمال کنند.
وی در پایان از دادستان‌ها خواست در مهلت ۱۵ روزه‌ای نتیجه اقدامات انجام شده را به گزارش دهند.
منتشر شده در :2020/11/21 - 11:11|شناسه خبر: 58345 310 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه